فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار تراکتورسازی: آندو ماندنی شد/ احتمال بازگشت نصرتی

  

فوتبال روز:عصر دیروز(چهارشنبه) اولین جلسه تمرین تیم تراکتورسازی زیر نظر کادر فنی معرفی شده توسط امیر قلعه​نوعی انجام گرفت. این تمرین زیر نظر غلامرضا باغ​آبادی، ستار همدانی، کریم بوستانی و با شرکت 14بازیکن که اکثریت آن را بازیکنان فصل قبل تشکیل می​دادند آغاز شد.

 

تنها بازیکن جدید روز اول فردین عابدینی بازیکن تیم استقلال تهران بود و مهدی کیانی هافبک جنگنده تراکتوری​ها که پیش از این حرف و حدیث​هایی در مورد توافقاتش با پرسپولیس تهران به گوش می​رسید علاوه بر تمدید قرارداد چهره شاخص تمرین این روز بود. 

 

در حاشیه تمرین دیروز خبرها حاکی از این بود که مرتضی اسدی همزمان با تمرین تیم به فرودگاه تبریز رسیده و عباس محمدی دروازه​بان و بقیه بازیکنان فصل گذشته و جدید طی فردا و پس​فردا خود را به تیم معرفی خواهند کرد. خبر نهایی در مورد تیموریان این​که این بازیکن نیز با تمدید قرارداد مشروط خود عملا تراکتوری شد.

در ارتباط با شرط تیموریان گفتنی است این بازیکن اعلام نموده اگر چنانچه پیشنهاد خارجی داشته باشد می​تواند از تراکتور جدا شود. البته فرصت این جدایی می​تواند چند روزه باشد چرا که بازیکنان اعزامی تیم ملی به اردوی اتریش تا تاریخ 5/4/90 قبل از اعزام باید تکلیف قراردادهای خود را نهایی کنند و براین اساس با توجه به تعطیلی روز جمعه ایران و تعطیلی شنبه و یکشنبه اروپا دیگر بختی را برای ترانسفر شدن این بازیکن نمی​توان متصور بود. 

در رابطه با محمد نصرتی نیز شنیده​ها حاکی است که احتمالا دوباره در جمع سرخپوشان آذری قرار خواهد گرفت. از دیگر خبرهای نقل و انتقالاتی این تیم می​توان به توافق نهایی با حسن آذرنیا سرپرست دو فصل قبل هم اشاره کرد که امروز بعد ازظهر در دفتر باشگاه انجام گرفت. 

خبر آخر هم در مورد سرمربی تراکتوری​ها امیر قلعه​نوعی است که طبق هماهنگی انجام گرفته روز جمعه 3/3/90 با پرواز ساعت5 تهران به تبریز وارد فرودگاه بین​المللی این شهر خواهد شد و با استقبال رسمی باشگاه تراکتورسازی و هواداران این تیم در محل باشگاه حضور خواهد یافت تا در ساعت 8شب مراسم معارفه رسمی با حضور اصحاب رسانه انجام پذیرد.

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد