فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ایران صفر- عراق 2/ بلیت لندن پاره شد/کفاشیان بازهم میخندد؟

 

فوتبال روز:امیدهای ایران در یک بازی سردرگم و پرانتقاد در ورزشگاه آزادی شکست تلخی را تحمل کردند تا ماجرای صعود به المپیک 2012 خیلی زودتر از حد تصور پایان یابد.


 

تیم ملی امید ایران عصر پنجشنبه و پیش چشم 15 هزار تماشاگر خودی، با شکست 2-0 مقابل عراق، از دور مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن حذف شد. این درحالی بود که امیدها در بازی رفت، عراق را با یک گل در خانه شکست داده بودند و برای اینکه به مرحله گروهی صعود کنند، تنها نیاز به یک مساوی داشتند. اما دو گل امجد راضی، امیدهای ما را ناامید کرد.

منصوریان در این بازی به ترکیب بازی رفت دست نزده بود و با ترکیب حامد لک، رسول کر، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، حمید علی عسگری، آرش افشین، کریم انصاری‌فرد، محسن ‏مسلمان، سامان آقازمانی، علی مرزبان و میلاد فخرالدینی به میدان رفت. 

 

امیدهای ایران در نیمه اول، نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشتند و بالاخره در دقیقه 35 امجد راضی، روی ارسال زمینی نبیل صالح، به سادگی دروازه ایران را باز کرد.

با آغاز نیمه دوم، کریم انصاری فرد و آرش افشین موقعیت های خوبی را برای جبران نتیجه از دست دادند و بالاخره در شرایطی که شاگردان منصوریان برای زدن گل بی تابی می کردند، اشتباه فاحش مدافعان میانی و دروازه بان امید، دومین گل را به عراق هدیه کرد.

در پایان این بازی، تماشاگرانی که از حذف تیم امید عصبانی بودند، علیه کادر فنی و رئیس فدراسیون شعار دادند و خواستار استعفای کفاشیان شدند.

علی سعیدلو هم که برای تماشای بازی به استادیوم آزادی آمده بود، در دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کرد و وقتی با سوالات خبرنگاران مواجه شد، گفت: دلیل عملکرد ضعیف این تیم را از کفاشیان و افشارزاده بپرسید. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد