فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه نویی:جوابی به دختر حجازی نمی‌دهم

 

فوتبال روز:امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چه جوابی به اظهارات دختر مرحوم ناصر حجازی دارد، گفت: جوابی ندهم بهتر است.

 

امیر قلعه‌نویی پس از ورود به تبریز که با استقبال پرشور هواداران تراکتورسازی همراه بود، شب گذشته مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سؤالات آنها پاسخ گفت.
متن صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری به شرح زیر است:

* حضور من در استان آذربایجان شرقی باعث افتخار است 

 حضور من در استان آذربایجان شرقی موجب افتخار است و اینکه بتوانم در سال جاری در خدمت هواداران تراکتورسازی باشم. هواداران این تیم نه در ایران بلکه در جهان بی‌نظیر هستند. صحنه‌های قشنگی در فرودگاه دیدم، نشاط خاصی داشتم و احساس جوانی کردم. من این شور و شوق را به نفرات تیمم تزریق می‌کنم تا فوتبال با کیفیتی نشان دهم. کارم مشاوره‌ای است و یک نفر نمی‌تواند میز را به تنهایی بلند کند. در بازی تراکتورسازی و سپاهان در فصل گذشته که به تبریز آمدیم من این شور و شوق هواداران را دیدم و آنها با وجود باخت، به تیم خود احترام گذاشتند. دوباره صحبت خود در همان کنفرانس بعد از بازی تراکتورسازی و سپاهان که گفته بودم آرزو دارم در تیمی مثل تراکتورسازی باشم را تکرار می‌کنم. مربی کوچکی هستم و هر مربی آرزو دارد مقابل چنین طرفدارانی کار کند.

* طرفداران مسئولیت ما را دو چندان می‌کنند
این طرفداران مسئولیت‌مان را دو چندان کردند. باید تیمی درست کنیم که بازیکنان باکیفیت داشته باشد. از 6 سهمیه لیگ برتری 3 نفر جذب کردیم و 3 نفر دیگر مانده است. باید مهر‌ه‌های هجومی بگیریم تا مردم این خطه بتوانند فوتبال با کیفیتی مشاهده کنند. ساختار دفاعی هم باید حفظ شود و به تربیت آنها بپردازیم.

* پسرم از تبریز خوشش می‌آید  

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که با وجود توافق با تراکتورسازی به رسانه‌ها اعلام نکرد و آیا این به دلیل پسرش بوده یا خیر گفت: من دو سال خیلی خوب را در اصفهان داشتم و از مردم آنجا تشکر می‌کنم. پسرم تمایل داشت در اصفهان بمانیم چون در آنجا مشکلی نداشت اما مطمئن هستم که از تبریز هم خوشش می‌آید.

* به جای قول باید عمل کرد
به جای اینکه قول بدهم و حرفی بزنم معتقدم باید عمل کنیم. بنده آمده‌ام با کمک مسئولان باشگاه و جذب نفرات خود و کمک هواداران نتیجه بگیریم و تکلیف خود را انجام دهیم. نتیجه دست خداست.

* مگر کی‌روش مبلغ قرارداد خود را گفته است؟
مبلغ قراردادم را نمی‌گویم. مگر کی‌روش و دستیارانش مبلغ واقعی قرارداد خود را گفته‌اند که من بگویم؟ آمده‌ام اینجا کار کنم تا تیم نتیجه بگیرد و مردم را خوشحال کنم. بر اساس افکار تاکتیکی یار می‌گیریم و امیدوارم مهره‌های خوبی جذب کنیم. مدیران تیم هم باید تلاش کنند تا استخوان بندی تیم حفظ شود. باید اکثر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کنیم.

* کار من در مستطیل سبز است
هیچ‌وقت با هیچ‌ بازیکنی وارد مذاکره نمی‌شوم. این کار بر عهده مدیران تیم است. کار من داخل مستطیل سبز است. لیستم را به مدیران داده‌ام. باید تیم قوی‌تری درست کنیم. مدیر تیم‌های پایه را همه جا با خود می‌برم و در جمع کادر فنی قرار می‌دهم. با مطالعه به تراکتورسازی آمده‌ام. از همه مهمتر حضور طرفداران نشان می‌دهد باید یک تیم قوی بسازیم.

* هر مربی قول دهد مربی نیست  

هر مربی‌ قول بدهد، مربی نیست. اگر به بازیکنان فشار بیاوریم که باید نتیجه خوب بگیریم یا به آسیا صعود کنیم تحت تأثیر قرار می‌گیرند. نباید قول بدهیم و به جای قول باید در عمل نشان دهیم که می‌توانیم.

* لیاقت داشته باشم فصل بعد هم در تراکتور هستم
معلوم نیست که فصل آینده در تراکتور هم باشم یا نه. اگر لیاقت داشته‌ باشم می‌مانم. هیچ‌جا تبریز نمی‌شود. فعلا باید برای امسال برنامه‌ریزی کنیم.

* خسرو حیدری بازیکن خوبی است
خسرو حیدری بازیکن خیلی خوبی است اما فعلا چیزی برای جذب او مشخص نیست. لیستی به مدیران داده‌ام و تا کار تمام نشود بازیکنان مورد نیازمان را معرفی نمی‌کنیم.

* شاید به ترکیه برویم  

برای اردو مکانی را در ترکیه انتخاب کردیم. باغ‌آبادی مربی تیم یکشنبه به آنجا می‌رود. اگر شرایط خوب بود تیم به استانبول می‌رود و اگر نه در تبریز اردو را برپا می‌کنیم.

* جوابی به دختر حجازی نمی‌دهم
امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چه جوابی به اظهارات دختر مرحوم ناصر حجازی دارد، گفت: جوابی ندهم بهتر است.

* لیست خروجی نباید مطرح شود
لیست خروجی به دلیل حفظ قداست بازیکنان نباید مطرح شود. ما اول باید در پست‌هایی که بازیکن می‌خواهیم جذب کنیم سپس خروجی‌ها را اعلام کنیم. جاسم کرار هم قبل از آمدن من به تبریز با استقلال قرارداد بسته و دیگر کاری نمی‌توان کرد.  

 

 

 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد