فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی کیا:هواداران پرسپولیس بدانند که من را نخواستند

 

فوتبال روز:مهدی مهدوی کیا دقایقی پیش در مصاحبه با سایت گل از احتمال پیوستن به داماش خبر داد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از یک و نیم فصل بازی در استیل آذین در باره مصاحبه حمید استیلی که گفته است در پست مهدوی کیا  چند بازیکن خوب در پرسپولیس بازی می کنند ٰ گفت: من از اینکه مرا نمی خواهند ناراخت نیستم.اما من صبر کرده بودم تا به پرسپولیس بروم که در نهاینژت مثل اینکه قسمت نیست من به تیم محبوبم برگردم.
کیا که چندان خوشحال به نظر نمی رسید در این رابطه ادامه داد: من واقعا دوست داشتم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم و نا امروز هم در این باره صبر کرده بودم اما ظاهرا فقط باید برای تیم محبوبم ارزوی موفقیت کنم.
او گفت: از حمید استیلی ناراحت نیستم. ما با هم همباازی بودیم و او در استیل آذین مربی من بوده . من حرفه ای ام و نباید از این چیزها ناامید بشوم. از این آدمها هم نیستم که وقتی نباشم برای تیمم بد بخواهم. از همین جا برای پرسپولیس در فصل آینده آرزوی موفقیت دارم.
 مهدوی کیا درباره تیم اینده اش هم گفت : در حال حاضر باید روی پیشنهادهافکر کنم. اقای عابدینی قبلا از من خواسته بود به این تیم بروم اما من گفته بودم صبر کنیم. ایشان قبلا در پرسپولیس مدیر باشگاه بودند و ما با هم رابطه نزدیکیداریم. در نهایت همه چیز آنطوری خواهد شد که خدا می خواهد.
 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد