فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 ـ آلمان/ پیروزی آمریکا و سوئد

 

فوتبال روز:تیمهای ملی فوتبال زنان سوئد و آمریکا در اولین دیدار خود در مسابقات جام‌جهانی 2011 آلمان حریفان خود را شکست دادند..

 

روز سوم مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان شاهد 2 دیدار از گروه C میان تیم‌های آمریکا و کره‌شمالی در شهر درسدن و سوئد و کلمبیا در شهر لورکوزن بود.
گل جسیکا لند استورم در نیمه دوم باعث پیروزی یک بر صفر سوئد مقابل کلمبیا شد. تیم ملی فوتبال سوئد توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع سخت و منسجم کلمبیا اجازه گل‌زنی به بازیکنان را نمی‌داد. نماینده آمریکای‌جنوبی با وجود دفاع یکپارچه و منسجم، در نیمه دوم موقعیت‌هایی نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد.
زنان فوتبالیست سوئد در این بازی که در در دمای 32 درجه سانتی‌گراد برگزار می‌شد، کار بسیار سختی مقابل کلمبیا پیش رو داشتند اما در نهایت توانستند در دقیقه 57 توسط جسیکا لنداستورم دروازه حریف را باز کنند. پس از این گل بود که سوئد موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی به دست آورد، اما نتوانست از آنها استفاده کند.
جسیکا لنداستورم به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و کارولین سگر از تیم پیروز در دقیقه 29 تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

در دیگر دیدار گروه C نیز آمریکا موفق شد با 2 گل از سد کره‌شمالی بگذرد.
گل‌های نیمه دوم توسط لارن چنی و راشل بولر به ترتیب در دقایق 54 و 76 برای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا باعث شد تا این تیم شروع خوبی در رقابت‌های گروه C جام‌جهانی آلمان مقابل کره شمالی داشته باشد.
شاگردان پایا ساندهیج برای کسب این 3 امتیاز مقابل حریف با انگیزه خود سخت تلاش کردند. پاسکاری دقیق بازیکنان کره‌شمالی کار را برای زنان آمریکا سخت کرده بود. ابی ومباچ به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد