فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مربی سابق بایرن مونیخ با ماهی 20هزار یورو حقوق در پرسپولیس

 

فوتبال روز:توافقات اولیه بین باشگاه پرسپولیس و «میشائیل هنکه» انجام شد و قرار است دستیار سابق «اوتمار هیتسفلد» طی روزهای آینده به تهران سفر کند.

 

حمید استیلی که از مدتها پیش به دنبال وارد کردن یک مربی و دستیار طراز اول به کادرفنی پرسپولیس و فوتبال ایران بود، پس از مذاکراتی که با نزدیکان هنکه داشت با او به توافقات اولیه رسید ولی پس از گذشت چند روز قیمت هنکه به طرز عجیبی بالا کشید و حتی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد که حدود 50درصد به کل مبلغ این مربی آلمانی اضافه شده است.
ملاقات نماینده پرسپولیس با هنکه
شاید اگر حمید استیلی آن مصاحبه معروف را انجام نمی‌داد و نامی از هنکه نمی‌آورد و او را با کارلوس کرش مقایسه نمی‌کرد،‌ این اتفاق‌ها نمی‌افتاد و قیمت هنکه رکورد درصد همه تورم‌ها را نمی‌شکست. 

 
حبیب کاشانی که در آن مقطع قید هنکه را زده بود، خیلی زود یکی از دوستانش در اروپا را به عنوان نماینده وارد ماجرا کرد تا از این طریق همه چیز را تحت کنترل داشته باشد. یکی از دوستان ایرانی کاشانی در اروپا که جزو مردان پرارتباط فوتبال ما محسوب می‌شود، خیلی زود از طریق دوستانش توانست هنکه را پای میز مذاکره بنشاند. با توجه به همین موضوع بود که هنکه از شهر خودش «پاره بورن» در 140 کیلومتری بوخوم خودش را به هتل «رنسانس» شهر بوخوم رساند و در جلسه‌اش با نماینده باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.مدیر ایرانی باشگاه دی‌استرادا که با توجه به مربی ورنر لورانت در تیمش، از سوی هنکه شناخته شده بود، از همان ابتدا با مربی آلمانی در مورد حضورش در دی‌استرادا شرکت کرد. هنکه در پایان این مذاکره قبول کرد تا با رقمی یک چهارم کمتر از صحبتی که با پرسپولیس شده بود، به دی‌استرادا بپیوندد. وقتی کار به اینجا کشید نماینده پرسپولیس در جلسه‌ با هنکه، مسیر صحبت‌هایش را عوض کرد و بحث این باشگاه را پیش کشید. هنکه که به شدت تعجب کرده بود ماجرای شرط‌وشروطش با باشگاه پرسپولیس را پای واسطه‌ها و حرف و حدیث‌ها گذاشت و در پایان قبول کرد تا 30، 40 درصد تخفیف نسبت به مبلغ اعلام شده با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره بنشیند. حبیب کاشانی و حشمت مهاجرانی توانستند از طریق تلفن و نماینده باشگاه در بوخوم، با هنکه به طور مستقیم صحبت کنند و مذاکرات نهایی را با بهترین دستیار هیتسفلد انجام دهند. 

 
آخرین جلسه مسوولان باشگاه پرسپولیس در مورد میشائیل هنکه ظهر دیروز در محل این باشگاه برگزار شد. مدیر ایرانی باشگاه دی‌استرادا در مورد سفرش به آلمان و مذاکره با هنکه توضیحات لازم را به کاشانی، مهاجرانی و استیلی داد و نماینده هنکه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و توافقات نهایی بین این باشگاه و دستیار سابق هیتسفلد انجام شد.
آنطور که در این مورد باخبر شدیم در مذاکرات جدید هنکه با پرسپولیس دیگر خبری از بلیت‌های «فرست کلاس»، پرداخت 50درصد قرارداد، پاداش‌های ویژه و حقوق بالا نبوده است. میشائیل هنکه با دریافت ماهی 20هزار یورو قراردادش را با پرسپولیس امضا می‌کند و در مجموع نیز 220 هزار یورو از این باشگاه دریافت خواهد کرد که با این حساب قرارداد او 11 ماهه خواهد بود و سرخ‌ها یک ماه کمتر (یعنی 20 هزار یورو) به او حقوق خواهند داد. 

 
در حالی که عنوان شده بود باشگاه پرسپولیس تن به خواسته‌ها و شرط‌وشروط هنکه داده و حتی پذیرفته تا 50درصد از قرارداد 500، 600 میلیونی او را در ابتدا پرداخت کند، این شایعه با توجه به نوع و مبلغ قرارداد هنکه با پرسپولیس اتوماتیک‌وار تکذیب شد.
پرسپولیسی‌ها که تا پیش از این در زمینه جذب بازیکن و مربی معمولا ضعیف عمل کرده بودند، این بار توانستند با قرارداد و پرداختی ایده‌آل پای یک مربی بزرگ و مطرح را به میز مذاکره باز کنند و با او به توافق برسند. در حالی که تا پیش از این اشمیت، زوبل، نورالدین و ... برای مربیگری و دستیاری به پرسپولیس آمده بودند، پس از آری‌هان و یونگ، یک دستیار صاحب نام طی روزهای آینده وارد تهران خواهد شد. البته این پایان ماجرا نیست چون باشگاه پرسپولیس با توجه به سیاست‌ جدیدش به مذاکره با هنکه بسنده نکرده و چند گزینه مطرح و بزرگ اروپایی مثل «زوم دیک» در لیست انتظار کاشانی و استیلی هستند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد