فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا- 2011/ پیروزی کاستاریکا مقابل بولیوی

 

فوتبال روز: تیم فوتبال کاستاریکا در ادامه مسابقات قهرمانی آمریکای‌‌جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا مقابل بولیوی به برتری رسید.

 

شب گذشته این پیکارها در گروه اول ادامه یافت. کاستاریکا که در بازی نخست خود یک بر صفر از کلمبیا شکست خورده بود، توانست در دیداری که داور مسابقه هشت بار کارت زرد و دو بار کارت قرمز از جیب خود خارج کرد، 2 بر صفر بولیوی را شکست دهد. خوزه مارتینز 60 و کمپل 79 زننده دو گل کاستاریکایی‌ها در این مصاف بودند.

روکا، مارتینز، ریورو، کامپوس و گوتیرس از بولیوی‌و گوژمن، دوراته و سالوتوره از کاستاریکا اخطار گرفتند. ضمن اینکه رونالدو ریورو 71 و والتر فلورس 77 از بولیوی اخراج شدند. این نتیجه در حالی ثبت شد که بامداد روز گذشته آرژانتینی‌ها مقابل کلمبیا به تساوی بدون گل رسیدند.

در جدول کلمبیا از دو مسابقه با 4 امتیاز صدرنشین گروه است و کاستاریکا با 3 امتیاز صاحب رده دوم است. آرژانتین، میزبان مسابقات از دو بازی دو امتیاز اندوخته کرده و صاحب رده سوم است. بولیوی نیز با یک امتیاز قعرنشین جدول گروه نخست است.

فردا (شنبه) برزیل و پاراگوئه ، همچنین ونزوئلا و اکوادور هردو از گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد