فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهرداد اولادی به پرسپولیس پیوست

 

فوتبال روز:مهرداد اولادی با عقد قرارداد دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

 

مهرداد اولادی بازیکن فصل گذشته ملوان امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به این تیم پیوست.
اولادی قرار است پیراهن شماره 33 پرسپولیس را برتن کند. 
 

 

اولادی: قول‌ می‌دهم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام دهم 

 

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهرداد اولادی پس از عقد قراردادش درباره تعلل در پیوستنش به پرسپولیس گفت: حق طبیعی من بود که جوانب کار را بررسی کنم. من پیشنهادات خیلی خوبی از خارج از کشور داشتم، از اروپا، امارات، قطر، کویت و ترکیه که دو یا سه برابر مبلغ قرارداد با پرسپولیس بود، ولی من صراحتا به حبیب کاشانی و حمید استیلی اعلام کرده بودم که اگر ایران باشم صد در صد به پرسپولیس خواهم آمد و تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم، هیچ منتی نیست خودم قلبا دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنیم، نمی دانم چه حسی بود اما دوست داشتم در شرایطی که می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم تا دل هواداران شاد شود.

اولادی درباره همبازی شدن با دیگر مهاجم ملی پوش در پرسپولیس و حرف و حدیث‌های مطرح شده، افزود: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. 10 سال است که حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم. مربی اگر تشخیص بدهد من بازی کنم، با کمال میل قبول می‌کنم چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم، قول می‌دهم که با تمام وجودم بازی کنم.
وی درباره نقل قول هایی از قول او درباره شرط گذاشتن برای پوشیدن پیراهن شماره 10، گفت: خبرنگاری از من سوال کرد، پیراهن شماره 10 را می‌پوشی؟ گفتم اگر شماره 10 باشد می‌پوشم، ولی خودم شماره 33 را دوست دارم. چون من چهار سال در پرسپولیس بودم و هر چهار سال شماره 33 را می‌پوشیدم و به همین دلیل این شماره را انتخاب کردم. سر قضیه پیراهن مشکل خاصی ندارم و دنبال شماره خاصی نمی‌گردم. من بازیکن حرفه‌ای هستم. غلام رضا رضایی دوست و همبازی من است و برای او احترام خاصی قائلم. من معتقدم شماره پیراهن بازی نمی‌کند. فوتبالیست باید به شماره ارزش دهد. امیدوارم در کنار غلامرضا و دیگر بازیکنان بزرگ پرسپولیس روزهای بیادماندنی را به ثبت برسانیم و بتوانیم با انگیزه‌ای مضاعف دل هواداران را شاد کنیم.

اولادی اردوی تیم ملی در اتریش را مناسب دانست و گفت: اردوی خوب و مفیدی را با تیم ملی داشتیم. سه بازی تدارکاتی در اتریش انجام دادیم و فکر می‌کنم برای بازی با مالدیو احتیاج بود این اردو برگزار شود. در کل خوب بود انشاءا... در بازی با مالدیو بتوانیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد