فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیکارهای کوپا آمه‌ریکا - 2011/آرژانتین با 3 گل صعود کرد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال آرژانتین با غلبه بر کاستاریکا به مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا رسید.

 

بامداد سه‌شنبه (امروز) در تنها دیدار باقیمانده از گروه اول، آرژانتین موفق شد با 3 گل بر کاستاریکا غلبه کند و به کابوس حذف زودهنگام از این بازی‌ها خاتمه دهد.

در این مصاف سرخیو آخرو در دقایق 45 و 53 و آنخل دی‌ماریا 64 برای آلبی‌سلسته (آرژانتین) گل زدند. آرژانتین با این نتیجه صاحب 5 امتیاز شد و پس از کلمبیا 7 امتیازی از گروه اول صعود کرد.

یاران لیونل مسی در مرحله یک چهارم نهایی با تیم اول گروه سوم که شامل شیلی، پرو، اروگوئه و مکزیک است، روبه‌رو خواهد شد. 
 

 

کلمبیا برد و صعود کرد 

 

شب گذشته در دیداری از گروه سوم کلمبیا موفق شد در ورزشگاه بریگاردیر‌لوپز با دو گل که در نیمه اول به ثمر رساند مقابل بولیوی به پیروزی برسد و جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.

گل‌های رادامال فالکائو گارسیا در دقایق 15 و 29 (پنالتی) نه‌تنها باعث برد تیمش شد، بلکه او را تا رده بهترین بازیکن میدان بالا برد.

تیم فاتح میدان با این پیروزی از سه بازی صاحب 7 امتیاز شد و به مرحله بعد صعود کرد. درعین حال بولیوی با کسب تنها یک امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم از صعود بازماند. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد