فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اشجاری به سپاهان پیوست

 

فوتبال روز: حسن اشجاری با امضای قرارداد 2 ساله به سپاهان پیوست.

 

به نقل از سایت باشگاه سپاهان، حسن اشجاری پس از انجام توافقات نهایی با عقد قراردادی 2 ساله سپاهانی شد.
اشجاری سابقه حضور در تیم ملی ، قهرمانی با ذوب آهن در رقابت های جام حذفی و نائب قهرمانی در لیگ برتر و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد.جذب وی با نظر و تاکید لوکا بوناچیچ صورت پذیرفت.
وی فردا راهی ترکیه می شود و به اردوی سپاهانی ها در این کشور می پیوندد.
اشجاری در مورد حضور دوباره اش در سپاهان گفت : خوشحالم که بار دیگر به اصفهان بازگشته ام و فوتبال را در این خطه کشور با همه مردم خونگرمی که دارد ادامه می دهم.

وی ادامه داد: حضور در سپاهان برای هر بازیکنی آرزو است. این باشگاه حرفه ای ترین باشگاه ایران است که در طول سال های اخیر روند رو به جلو خود را در ایران و آسیا به خوبی به نمایش گذاشته است و قهرمانی ها و افتخارات متعدد این باشگاه موید این ادعاست .
اشجاری افزود: امیدوارم در سپاهان باز هم بتوانم روزهای خوبی که در فوتبال اصفهان داشته ام را به نمایش بگذارم و با تمام توان و تلاش ، هواداران سپاهان که تعصب و عشق آنها به تیم محبوبشان زبانزد است را خوشحال کنم. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد