فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی ‌دایی سرمربی راه‌آهن شد

 

فوتبال روز:علی دایی سرانجام هدایت تیم راه‌آهن شهرری را به دست گرفت.

 

طی روزهای گذشته خبر حضور علی دایی در جمع زردپوشان سرزبان‌ها بود اما امروز نماینده رسمی او بهمن دهقان قرارداد دو ساله را امضا کرد.

علی دایی در روزهای گذشته جلساتی با مالکان جدید باشگاه راه‌آهن و محمدحسن انصاری‌فرد سرپرست باشگاه داشت و بعد از آنکه از ایشان برای پاسخ دادن وقت گرفت، سرانجام قبول کرد که در فصل جدید در پست سرمربی راه‌آهن کار خود را آغاز کند.

دایی کنفرانس مطبوعاتی خود را روز دوشنبه برگزار خواهد کرد. همچنین با حضور او در راه‌آهن، چند مهره دانه درشت بازار نقل و انتقالات به احتمال زیاد سر از راه‌آهن درخواهند آورد. 

 

 

گل‌محمدی و غلامپور مربیان راه‌آهن شدند  

 

پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی راه‌آهن وی دستیاران خود را انتخاب کرد.
یحیی گل‌محمدی پس از توافق با انصاری‌فرد سرپرست باشگاه راه‌آهن با این تیم قرارداد یکساله داخلی امضا کرد و همچنین بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌‌بان‌های این تیم قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.
علی دایی همچنین میاچ مربی فصل گذشته پرسپولیس را به عنوان مربی تمرین‌دهنده به باشگاه راه‌آهن معرفی کرده و این مربی در حال مذاکره با این باشگاه است.
مراسم معارفه علی دایی شنبه بعدازظهر برگزار می‌شود. همچنین نشست خبری وی عصر شنبه در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود. 
 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد