فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری‌فرد، نوری، زندی، کاظمی، معدنچی/ دانه درشت‌ها کجا می روند‌

 

فوتبال روز:فرصت چندانی تا پایان فصل نقل و انتقالات نمانده و هنوز بازیکنان بزرگی هستند که تیم‌های فصل بعد خود را انتخاب نکردند.

 

هنوز چند روزی تا سوت پایان فص  پرحاشیه نقل و انتقالات نمانده و تکلیف بازیکنانی چون پژمان نوری، فریدون زندی، حسین کاظمی، حسین کعبی، مهرزاد معدنچی و... که از دانه درشت‌های بازار نقل و انتقالات مشخص نشده است. 

 

در این بین بازیکنانی چون پژمان نوری که گفته می‌شد با الامارات قرارداد بسته و فصل بعد را در این تیم اماراتی توپ خواهد زد، اما این بازیکن طی صحبت‌هایی اعلام کرده که قراردادش با این باشگاه رسمی نشده و دوست دارد سال بعد هم در ایران به فوتبالش ادامه دهد و به احتمال فراوان تیم فصل بعد این بازیکن هم پرسپولیس خواهد بود. اما معروف‌ترین ستاره‌ها و دانه درشت‌هایی که هنوز بلاتکلیف هستند از تیم سقوط کرده استیل‌آذین هستند. بازیکنانی چون فریدون زندی، حسین کاظمی، کریم انصاری‌فرد، مهرزاد معدنچی، محسن خلیلی و... که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند.  

 

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین که در آستانه خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن بود، به بازیکنان نامبرده شده اعلام کرده بود که کمی صبر کنند تا وی، آنها را با خود به راه‌آهن ببرد، اما با خرید راه‌آهن توسط فردی دیگر، حضور آنها در راه‌آهن هم منتفی شد تا در فرصت نه چندان باقی مانده، آنها هنوز تیم‌های فصل بعد خود را نشناسند. البته صحبت‌هایی از حضور حسین کاظمی در پرسپولیس شنیده می‌شود تا جایی که این بازیکن با پرداخت 300 میلیون رضایتنامه خود را از استیل‌آذین گرفته و در آستانه عقد قرارداد با سرخپوشان قرار دارد. بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب سنتی پرسپولیس یعنی استقلال را هم دارد. 

 

در حال حاضر خسرو حیدری، پژمان نوری و کریم انصاری‌فرد مهم‌ترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات هستند سه بازیکنی که داشتن‌شان آرزوی هر تیمی است. البته امروز خسرو حیدری استقلالی می‌شود تا تعداد بازیکنان بلاتکلیف کاهش بیابد. 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد