فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دو حاشیه جالب در کنفرانس مطبوعاتی/ خبرنگاری که می‌خواست تست بدهد

 

فوتبال روز:کنفرانس مطبوعاتی علی دایی در باشگاه راه‌آهن در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران استقبال خیره‌کننده‌ای از آن انجام داده بودند.

 

با این حال این همه داستان نبود. چراکه مابین خبرنگاران نیز عده‌ای دیگر حضور داشتند. در اواسط مصاحبه یکی از حضار پشت میکروفن آمد و به نمایندگی از همه کسانی که در این فوتبال پارتی ندارند اینجا هستم و می‌خواستم بدانم آیا امکانش هست در تیم راه‌آهن تست بدهم یا نه؟ علی دایی در پاسخ به وی گفت: ما فرصت زیادی نداریم و قرار هم نیست که در این وقت کم از بازیکن تست بگیریم. ضمن اینکه اینجا کنفرانس مطبوعاتی است. 

 

 تا پایان کنفرانس مطبوعاتی فرد موردنظر از علی دایی خواست تا در تست راه‌آهن شرکت کند و اینکه او بازیکن خوبی است و می‌تواند برای راه‌آهن با هزینه کمتری بازی کند. علی دایی جدی‌تر پاسخ داد: اگر خبرنگار هستید، در خدمت شما هستیم، اگر نه وقت جلسه را نگیرید. نکته جالب اینکه بعد از صحبت علی دایی، این بازیکن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد. 

 

 اما اتفاق جالب دیگر، زمانی رخ داد که یکی از خبرنگاران در سوالی منتقدانه علی دایی را متهم کرد که همیشه در ابتدای کار با مسوولان تیم‌هایی که در آن کار می‌کند روابط خوبی دارد  اما بعد از آن با تلخی و دعوا از تیم‌ها جدا می‌شود. دایی که درباره این سوال خیلی زود عصبانی شد، در پاسخ گفت: شما سوالی از من می‌پرسید که نه به درد فوتبال می‌خورد نه به درد هیچ‌کس. مسلما وقتی من وقتی چیزی از کسی ندیدم از مجموعه‌ام حمایت می‌کنم و مشکلات داخلی خودم را هم به بیرون نمی‌برم. اما وقتی اتفاقات دیگری پیش بیاید مجبورم واکنش نشان بدهم. او سپس رو به خبرنگار موردنظر کرد و با لحن بدی به او گفت: شما چون فوتبال بازی نکرده‌اید، و کنار زمین هم نبوده‌اید، این چیزها را متوجه نمی‌شوید. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد