فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا - 2011/شب تلخ مسی و یارانش؛ حذف آرژانتین

 

فوتبال روز:تیم ملی آرژانتین با شکست برابر اروگوئه از دور مسابقات قهرمانی رقابت‌های فوتبال آمریکای‌جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا حذف شد.

 

در یکی از دو دیدار برگزار شده از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپه آمه‌ریکا بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران آرژانتین برابر اروگوئه صف آرایی کرد.

لیونل مسی در این دیدار هم موفق به گلزنی نشد و جور کم فروغی او را ایگواین، بازیکن نیمکت نشین رئال مادرید در دقیقه 18 کشید تا گل دقیقه 6 پرس از اروگوئه را جبران کرده باشد.

تساوی یک بر یک دو تیم در حالی رقم خورد که اروگوئه از دقیقه 39 بازی با اخراج پرس 10 نفره شده بود و شاگردان سرخیو باتیستا نیز از دقیقه 87 به بعد ماسکرانو را در اختیار نداشتند. دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی این اروگوئه بود که موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد. کارلوس ته‌وز در سومین ضربه پنالتی به گل نرسید تا گل های مسی، بوردیسو، پاستوره و ایگواین کفاف عبور از سد اروگوئه را ندهد و آرژانتین پس از جام جهانی 2010 در این مسابقات نیز ناکام باشد.

در دیگر بازی برگزار شده، پرو با نتیجه 2 بر صفر از سد کلمبیا گذشت. لوباتون در دقیقه 102 و وارخاس 112 برای پرو موفق به گلزنی شدند. فالکائو از کلمبیا در دقیقه 66 یک پنالتی را از دست داد.
به این ترتیب در نیمه نهایی شاهد جدال حساس اروگوئه و پرو خواهیم بود.

در دو دیدار دیگر این مرحله امشب برزیل برابر پاراگوئه قرار می گیرد و شیلی به مصاف ونزوئلا می رود.  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد