فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل شب اول از هفته دوم لیگ برتر /شکست پرسپولیس و ذوب آهن

 

فوتبال روز:در آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس اولین شکست را تجربه کرد و تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی اولین برد خود را جشن گرفت.


 

هفته دوم لیگ برتر فوتبال یکشنبه شب با 5 دیدار آغاز شد که در آن مهمترین دیدارها تیم‌های تراکتورسازی و شاهین بوشهر برابر حریفان صاحب نام خود به برتری رسیدند.


 
در بازی مهم هفته تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود. تراکتوری‌ها که در بازی اول در تبریز مغلوب صبا شده بودند، در این بازی با انگیزه برد به میدان رفتند و با گل اشپیتم آرفی در دقیقه 36 به برتری یک بر صفر رسیدند.

ملوان در انزلی میزبان شاگردان دایی در راه‌آهن بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، تا دو تیم همانند بازی‌ هفته گذشته خود یک تساوی دیگر را تجربه کنند.

فولاد خوزستان در کرمان موفق شد با تک گل رضا نوروزی در دقیقه 28 تیم مس سرچشمه را از پیش رو بردارد و ضمن کسب اولین پیروزی خود، دومین شکست مس سرچشمه را نیز رقم بزند.

در دیگر بازی هم شهرداری تبریز که تا دقایق پایانی با گل میثم بائو از سایپا پیش بود، پیروزی را با تساوی یک بر یک عوض کرد. کریم انصاری‌فرد از سایپا و نبی‌الله باقری‌ها از شهرداری از زمین بازی اخراج شدند. 
  
در بوشهر، تیم شاهین که از پرسپولیس میزبانی می‌کرد موفق شد اولین شکست این تیم و پیروزی خودش در لیگ یازدهم را رقم بزند. شاهینی‌ها در حالی به برتری 2 بر یک رسیدند که تماشاگران این تیم استقبال خوبی را بازی کرده بودند.
گل‌های شاهین را در این بازی ایوان پتروویچ در دقیقه 51 و منصور تنهایی در دقیقه 71 به ثمر رساندند و تک گل پرسپولیس را محمد نصرتی در دقیقه 81 وارد دروازه شاهین کرد. 

شاهین 2 - پرسپولیس 1

 ورزشگاه شهید بهشتی- تماشاگر:حدود 15هزارنفر داور: سعید مظفری زاده  کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی  وسعید علی نژادیان گل:پتروویچ(50)تنهایی(70)شاهین ونصرتی(80)
اخطار:مهدی نوری، شیث رضایی 
 
شاهین:وحیدطالب لو،هادی شکوری، علی انصاریان، لک چیرا، محسن ایران نژاد،امجدشکوه مقام(90+2سعید بیات)،مهدی نوری، عباس پور خسروانی(78-ایمان حیدری)، ایوان پترویچ، محسن حمیدی ومنصور تنهایی(87-میثم منیعی)
 سرمربی: حمید درخشان  

پرسپولیس:علیرضا حقیقی، ابراهیم شکوری، شیث رضایی، محمد نصرتی،علیرضا محمد، حسین بادامکی، سامان آقازمانی(60-محمدنوری)، غلامرضا رضایی، علی کریمی(71-محمد منصوری)، هادی نوروزی ومهرداد اولادی (43-امیرحسین فشنگچی)
سرمربی: حمید استیلی  

شرح بازی:
 درخشان از همان ابتدا نشان داد به استحکام خط دفاعی خود بیش از هر موضوعی می اندیشد. گماردن هادی شکوری در دفاع راست وجلو بردن حمیدی در کنار ایستا بازی کردن ایران نژاد همه وهمه حکایت از آن داشت که سرمربی شاهین ابتدا به گل نخوردن وخسته کردن حریف فکر می کند. استیلی هم که گویا ترکیب خود را براساس داشته های رقیب روانه میدان کرده بود با گماردن دو هافبک نفوذی به نام های نوروزی و رضایی در جناحین خط میانی خود کاری کرده بود تا حمیدی وپورخسروانی هم برای پوشش فاصله زیاد میان خود ومدافعان تیمشان به عقب متمایل شوند وعملا زهر هجومی شاهین گرفته شود. تراکم نفر در زمین شاهین هم که ناشی از همین تجمع بازیکنان بود بازی را از زیبایی دور کرده وبه یک بازی سردرگم تبدیل کرده بود که پاس های اشتباه و دل بستن به اتفاقات اصلی ترین مسئله قابل ذکر بود.
 در نیمه دوم درخشان که می دانست حریف با گرمای هوا تحلیل رفته نفرات سرعتی اش را ماموریت داد تا با توپگیری از عقب به دروازه شاهین حمله کنند. این حربه جواب داد ومدافعان کند پرسپولیس را به خوبی در کورس ها جا می گذاشتند. عناصر خلاق پرسپولیس عملا" به نفرات بیکار زمین تبدیل شده بودند و این همان چیزی بود که درخشان می خواست. سرمربی شاهین هیچگاه اجازه داد مدافعان کناری اش از یک سوم دفاعی خود جلوتر بیایند و همین سبب  گردیده بود کار برای سرخپوشان پایتخت سخت شود.گل نصرتی باعث شد بازی به سمت یک بازی احساسی پیش برود اما برنده نهایی درخشان بود. 
 

 شرح گلها:
(1-0شاهین) حرکت طولی پورخسروانی از خط میانی آغاز شد وبا اشتباه آقازمانی ، پور خسروانی بهترین پاس ممکن را به پترویچ داد تا او با یک بغل پا دروازه را باز کند.
(2-0شاهین)محسن حمیدی یکی از بهترین بازیکنان شاهین در این دیدار با فراری زیبا از سمت راست موفق شد با ارسال پاسی زیبا محسن حمیدی را در موقعیتی بسیار خوب قرار دهد و این بازیکن نیز در دقیقه 70 دروازه پرسپولیس را برای دومین دفعه باز کرد.
 (2-1پرسپولیس) سانتر بلند رضایی را نصرتی قبل از طالب لو با ضربه سر به تور رساند.
 
 اتفاق ویژه :طرفداران تیم پرسپولیس بعد از دریافت گل دوم علی دایی را تشویق کردند. این اتفاق در هفته اول نیز رخ داد. زمانی که پرسپولیس در تهران برابر ملوان اولین گل فصل خود را دریافت کرد تماشاگران این تیم علی دایی را تشویق کرده بودند. تماشاگران در دیدار با شاهین همچنین علیه حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس شعار دادند و خواستار جدایی او از این باشگاه شدند.......
علی کریمی کاپیتان اول پرسپولیس است و گفته می‌شد کاپیتان دوم وحید هاشیمان و کاپیتان سوم تیم شیث رضایی است اما حمید استیلی در دیدار با شاهین بعد از تعویض علی کریمی بازوبند کاپیتانی تیم را به محمد نوری سپرد. این در حالی بود که شیث رضایی و حتی حقیقی در زمین بودند.

سایر بازی‌های امشب (دوشنبه) برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات امشب:
ساعت 22
صنعت نفت آبادان - فجرسپاسی
محسن قهرمانی-بابک داوری-سعید قاسمی-رضا کرمانشاهی-ناظر: مسعود مرادی

صبای قم - فولاد سپاهان
سید مهدی سید علی-علیرضا کهوری-غلام آموزگار-جمشید دانش مهر- ناظر: محمد پیروز رام

نفت تهران - مس کرمان
حسین زرگر-حسن کامرانی فر-حمید نظری-رسول رهبرنام- ناظر: عبدالله باعزم

ساعت 22:30
استقلال - داماش گیلان
یدالله جهانبازی-علیرضا منصوری-سعید زارع-محمدرضا اکبریان- ناظر: علی خسروی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد