فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: باشگاه پرسپولیس بگوید پژوهای پاداش قهرمانی چه شد؟

  

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: باشگاه پرسپولیس بگوید پژوهایی که قرار بود به عنوان پاداش قهرمانی بدهد چه شد؟

 

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با مس سرچشمه در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چرا در فوتبال ایران برخلاف فوتبال جهان با چهره‌هایی محبوب بدرفتاری می‌کنند، گفت: ‌لیگ دنیا را با لیگ ما مقایسه نکنید. فرهنگ حرفه‌ای ما با فرهنگ حرفه‌ای آنها را مقایسه نکنید. نگاه کنید متاسفانه ورزش ما سیاسی شده و خیلی‌ها به دنبال این هستند که از ورزش و بخصوص فوتبال استفاده سیاسی کنند به همین دلیل حرمت‌‌ها نگاه داشته نمی‌شود و حرمت‌ها شکسته می‌شود. من در مورد کنار رفتن خودم خیلی حرف زدم؛ اما منظورم این نیست که مربی تیم قهرمان عوض نشده است. قرار نیست مربی تیم قهرمان همیشه سر کار باشد. بحث من این نبود، دو نفر خیلی راحت با هم دست می‌دهند و می‌گویند ما دیگر نمی‌توانیم کار کنیم. می‌توانستند بگویند شما تیم را قهرمان کردید ولی اکنون دنبال یک تیم دیگر باشید ما هم مربی خودمان را انتخاب می‌کنیم اما مسائل دیگری بوجود آمد و جریاناتی بوجود آمد که می‌خواستند من را با شکست کنار بگذارند.
 
وی ادامه داد: قرارداد من با باشگاه پرسپولیس 10 ساله نبود سال اول نیز که با باشگاه قرارداد بستم، به شرط کسب یک قهرمانی این قرارداد قابل تمدید بود. من چشم‌داشتی به نیمکت پرسپولیس نداشتم فصل بعد نیز با وجود آن‌که قولی برای قهرمانی ندادم اما توانستیم قهرمان شویم. قراردادم نیز تمام شده بود و می‌توانستیم راحت‌تر و بهتر از یکدیگر جدا شویم.
 
دایی تاکید کرد: اما طریقی که آقایان در نظر گرفتند راه‌ درستی نبود. مردم ما با این راه و روش مخالفت می‌کنند وگرنه این که در رشت و یا جای دیگر تشویق بشوم به دلیل نشانه اعتراض مردم به کارهای آقایان بوده است. وگرنه من دوست ندارم که تشویق شوم و کسی هم اسم من را بیاورد. می‌خواهم در کمال آرامش کار کنم و آرامش داشته باشم تا بتوانم نتیجه بگیرم. جواب خیلی از آدم‌ها را هم ندهم و هر حرفی که می‌شنوم از این گوش بگیرم و از آن گوش در کنم. من سرمربی راه‌آهن هستم و می‌خواهم در این تیم موفق شوم. موفقیت من در این تیم می‌تواند خیلی چیزها را نشان دهد و ثابت کند.
 
دایی در مورد اینکه با وجود اینکه شما بارها گفته‌اید در ورزشگاه‌ها اسم‌تان را نیاورند اما باز هم شما تشویق می‌شوید، گفت: من به اندازه کافی در این مورد حرف زده‌ام و دیگر حرف نمی‌زنم.
 
سرمربی راه‌آهن در مورد دیدار با مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه اگرچه که در آخر جدول قرار دارد اما بازی سختی در پیش داریم این تیم مربی فهیمی دارد و ما یک راه بیشتر نداریم آن هم اینکه 3 امتیاز بازی را بگیریم. در بازی‌های گذشته مسائلی اتفاق افتاد که نتوانستیم پیروز شویم اما در بازی فرداشب تلاش خواهیم کرد که 3 امتیاز را بگیریم و خود را در جدول بالا بکشیم.
 
دایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در قراردادتان با پرسپولیس شرط قهرمانی ذکر شده بود، آیا در قرارداد با راه‌آهن نیز شرط و شروطی وجود دارد یا نه، گفت: در قراردادم با راه‌آهن شرط و شروط زیادی دارد اما پرسپولیس و راه‌آهن با هم فرق دارد. من این شرط پرسپولیس را قبول کردم برای آنکه بگویم نمی‌خواهم به هر نحوی در پرسپولیس بمانم و در فصل اول چنین شرطی را قبول کردم.
 
وی ادامه داد: از 20 خرداد ماه که ما قهرمان شدیم تا امروز که اول شهریور است، حدود 2 ماه و نیم می‌گذرد و من همچنان دو ماه و نیم است که منتظر تسویه حساب هستم. آیا این درست است که با مربی که تیمش را قهرمان کرده تسویه حساب نمی‌کنند. مگر مسئولان باشگاه پرسپولیس قول نداده بودند که به بازیکنان که در صورت قهرمانی به آنها پژو پاداش می‌دهند پس آن پژوها چه شد؟
 
علی دایی تاکید کرد: آن‌ها خیلی شعار دادند که ما این کارها را می‌کنیم و خیلی کارها کرده‌ایم در روزنامه منتسب به آقایان خیلی مسائل را مطرح کردند و گفتند ما بهترین کارها را کردیم می‌خواستند همه توپ‌ها را به زمین من بیاندازند. اما وقتی که آن بالایی را دارم این‌ها که سهل است گنده‌تر از این‌ها هم جمع شوند نمی‌توانند با من مقابله کنند، خیلی اتفاق‌ها افتاده است.
 
علی دایی برای چندین بار تاکید کرد: چرا با من تسویه حساب نمی‌کنند چرا مبلغ قراردادم را پرداخت نمی‌کنند. آیا می‌خواهند بروم و یک شکایت دیگر بکنم. دو و نیم ماه زمان زیادی است، چرا نیامدند با من تسویه حساب کنند. خیلی‌چیزها را نمی‌توان گفت. دوست ندارم در مورد تیمی که خیلی دوستش دارم و در آن زحمت کشیدم زیاد صحبت کنم. باشگاه پرسپولیس برای من دایی خیلی زحمت کشیده است. گوش شنوایی نیست کسی نمی‌خواهد پاسخگو باشد.
 
وی در مورد اینکه یعنی مسئولان باشگاه پرسپولیس تصور می‌کردند شما قهرمان نمی‌شوید و چنین پاداشی در نظر می‌گرفتند، گفت: بله، توپ‌ها را به زمین من انداختند و همه جور کار کردند و گفتند فلانی نتیجه نمی‌گیرد و نمی‌دانستند حالا که نتیجه گرفتیم پژوهای قهرمانی چه شد آنها که می‌گفتند ما خیلی کارها کردیم.
 
دایی تاکید کرد: کارنامه من خیلی چیزها را نشان داده است و برخلاف آقایانی که یک زمانی مربی بودند و می‌گفتند این نتایج را گرفته‌ایم کارنامه من مشخص است و تمرکز من بر روی تیم جدید است. من نهایت سعی و تلاشم را می‌کنم تا برای تیم راه‌آهن مفید باشم و من همه را به حال خود رها می‌کنم و به کار خود می‌چسبم.
 
سرمربی راه‌آهن در مورد جدایی مایلی کهن از پرسپولیس گفت: من در مورد فرد خاصی حرف نمی‌زنم. ارزشش را ندارد که وقتم را صرف این مسائل بکنم. حرف‌هایم را زده‌ام من به مجموعه راه‌آهن تعهد دادم و عاشق آن هستم که در کارم موفق شوم. کار خیلی سختی در راه‌آهن دارم اما به مجموعه راه‌آهن امید و اعتقاد دارم.
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد