فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استیلی : از رفتن مایلی کهن ناراحت شدم

  

فوتبال روز:سر مربی پرسپولیس در مورد اینکه مایلی کهن گفته است پرسپولیس بدون مربی 9 امتیاز می‌توانست بگیرد گفت: مایلی کهن بزرگ ما است و من همیشه به عنوان شاگرد به او احترام می‌گذارم

 

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: نفت یک تیم قدیمی و ریشه دار و مردمی است و کادر فنی خوبی دارد. تیم‌های غلامحسین پیروانی همیشه خوب بازی می‌کنند، او از مربیان خوب کشور است اما در هفته پنجم ما محکوم به برد هستیم و با تمام ارادتی که به تیم نفت دارم باید در این بازی پیروز شویم. زمان خوبی داشتیم تا نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کنیم، و چشم به حمایت هواداران نیز داریم آنها صاحبان تیم ما هستند. امیدوارم بتوانیم فردا شب بازی خوبی انجام دهیم و آنها تا دقیقه 90 کنار ما باشند، هواداران ما صبور باشد پرسپولیس روز به روز هماهنگ‌‌تر و بهتر می‌شود.
 
استیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار صدا و سیما در مورد انتقاد حقیقی از جواد خیابانی گزارشگر پرسپولیس گفت: من به مسائل اخلاقی خیلی اهمیت می‌دهم و با خود حقیقی نیز حرف زدم، ضمن اینکه کمیته انضباطی باشگاه نیز حقیقی را احضار کرد و او نیز توضیحاتش را داد و در نهایت مسئولان باشگاه در مورد حقیقی تصمیم گیری خواهند کرد اما آنچه مهم بود اینکه حقیقی از حرکتی که انجام داد پشیمان است و خود من هم از جواد خیابانی عذرخواهی می‌کنم.
 
وی در مورد مشکل روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس گفت: مسئله روحی و روانی خیلی مهم است و در آنالیز‌هایی که در بازی انجام داده‌ایم متوجه شده‌ایم که بازیکنان ما در این زمینه مشکل دارند و در جلسه‌ای که داشتیم در این زمینه صحبت شد و مشخص شد که مهمترین عامل در نتیجه نگرفتن عامل روحی روانی بوده است و تا حدودی سعی کردیم این مشکل را حل کنیم.
 
استیلی در پاسخ به سؤالی  مبنی بر غیبت کریمی و مصدومیت اولادی و هاشمیان و دیگر مهاجمان پرسپولیس گفت: علی کریمی مهره ارزشمند و غیر قابل انکاری است، اما بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند جای او را پر کنند. محمد نوری توانایی بالایی دارد که می‌تواند این کار را انجام دهد. اولادی و نوروزی مصدوم هستند به همین دلیل یک سری تغییرات در ترکیب تیم ایجاد می‌کنیم، مهمترین مشکل ما عدم هماهنگی لازم است اما با این وجود در 4 بازی گذشته طبق آمار بهتر و برتر از حریفان بودیم اما در نتیجه گیری مشکل داشتیم. نتیجه خیلی مهم است اکنون هواداران ما غصه می‌خورند و خود ما و بازیکنان نیز ناراحت هستند و این قانون نانوشته فوتبال است. ما طرفداران زیادی داریم و در هفته گذشته خوب تمرین کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم در این هفته کار خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.
 
استیلی در مورد اینکه مایلی کهن گفته است پرسپولیس بدون مربی 9 امتیاز می‌توانست بگیرد گفت: مایلی کهن بزرگ ما است و من همیشه به عنوان شاگرد به او احترام می‌گذارم. از رفتنش ناراحت شدم اما تصمیمی بود که خودش گرفت، امیدوارم فردا شب پیروز شویم تا نظر مایلی کهن نیز نسبت به ما عوض شود.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت بازی‌های ابتدایی این فصل پرسپولیس با فصل گذشته این تیم چگونه است گفت: بازی‌های فصل گذشته و این فصل قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. 70 و 80 درصد تیم همان تیم فصل گذشته است و فقط 20 درصد به تیم فصل گذشته بازیکن اضافه شده است. اما به دلایل فشردگی بازی‌ها با اینکه هر 3 ، 4 روز یکبار بازی داشتیم خیلی کم توانستیم از نظر تاکتیکی پیشرفت کنیم. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم بازیکنان از نظر جسمانی، روحی و روانی و تاکتیکی نیز پیشرفت کنند.
 
استیلی در مورد اینکه به نظر می‌رسد خود او نیز به کمک روانی و روحی نیاز دارد گفت: در کنار تیم ما روانشناس وجود دارد و من دوستانی هم دارم که کار روانشناسی می‌کنند و از آنها مشورت می‌گیرم. 
 
در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی یکی از نمایندگان باشگاه پرسپولیس خطاب به خبرنگاران گفت: فقط در مورد بازی با نفت بپرسید و سؤال دیگری از استیلی نپرسید؛ اما حمید استیلی خطاب به خبرنگاران گفت: ایشان نماینده باشگاه هستند و من به ایشان احترام می‌گذارم اما هر سؤالی که دارید بپرسید من آنها را شفاف توضیح خواهم داد اما پس از این گفت و گو سؤال دیگری از استیلی پرسیده نشد. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد