فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پلی‌ آف لیگ قهرمانان اروپا/ صعود بایرن و ویارئال به دور گروهی

  

فوتبال روز: نمایندگان فوتبال باشگاهی آلمان و اسپانیا به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

 

شب گذشته اولین سری از دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف این مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان اروپا انجام شد که در سوئیس، بایرن مونیخ توانست با تک گل دقیقه 7 ماریو گومس، مهاجم ملی‌پوش خیال خود را برای صعود آسوده کند.
 
تیم آلمانی در بازی رفت نیز 2 برصفر پیروز شده بود و به این ترتیب در مجموع 3 بر صفر به مرحله بعد رسید.
تیم ویارئال اسپانیا نیز در ورزشگاه خانگی خود 3 بر صفر از سد اودنزه دانمارک عبور کرد. روسی 50 و 66 ، کارلوس مارچنا 82 برای ویارئالی‌ها گلزنی کردند. این تیم در بازی رفت یک بر صفر مغلوب شده بود که در مجموع 3 بر یک جواز صعود دریافت داشت.
 
در دیداری دیگر مالمو سوئد 2 بر صفر بر دیناموزاگرب کرواسی چیره شد. فیگوردو 69 و یانسن 86 زننده گل برای مالمویی‌ها بودند. در بازی رفت حریف کروات 4 بر یک برنده شد. از این رو در مجموع به برتری 4 بر 3 رسید و باعث حذف سوئدی‌ها شد.
 
همچنین آپوئل قبرس با نتیجه 3 بر یک از سد ویسلاکراکو لهستان عبور کرد. ماندوکا 29، آلمیدا 54، 87 برای آپوئل گل زدند. در مقابل تک گل تیم لهستانی توسط ویلک 71 زده شد.در بازی رفت کراکو یک بر صفر بازی را برد. به این ترتیب در مجموع نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده قبرسی شد.
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد