فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شوروشادی در زندان تبریز/ داش امیرو ایول!

 

فوتبال روز:شامگاه سه شنبه زندان تبریز میزبان چهر ه ای شناخته شده ای بود که حتی برای مشتاقان آن در پشت میله های بند های مختلف هم نیا زی بمعرفی نداشت ، قلعه نوعی بهمراه حسن آذرنیا وکریم بوستانی بعنوان میهمانان ویژه سومین شب گلریزان زندان تبریز در مراسم افطاری که در داخل این مجموعه برگزار شد حضور پیدا کردند .

 

ملاقات با زندانیان نیاز مندی که توانای پرداخت حتی رقم های کوچک را ندارند ، مراسم فوق در محل سالن ملاقات حضوری زندان تبریز با حضور خانواده زندانیان برگزار شد ووقتی حاضرین از حضور امیر قلعه نوعی اطلاع پیدا کردند با شور حال غیر قابل وصفی در کنار این مربی وآذرنیا شروع به گرفتن عکس یادگاری وگرفتن امضاء کردند . 


در ادامه ژنرال از قسمت های مختلف زند ان خصوصا بند های که جوانان کم سن وسال را بنابه علل مختلف در خود جای داده بود دیدن کرد ، در این قسمت نیز همه حاضرین با گرفتن امضا وعکس خوشحالی خود را از حضور میهمانان ویژه ابرازکردند ،نکته قابل توجه شور واشتیاق آنها برای دیدن سرمربی تراکتور سازان و همراهانش بود که تعجب ژنرال را به همرا ه داشت ، با این اوصاف می توان گفت که تب هواداری ازتیم تراکتور سازی جا ومکان مشخصی را نمی شناسد . 

 

 قلعه نوعی در جمع زندانیان طی سخنان کوتاهی ضمن آرزوی آزادی وبا زگشت همه زندانیانبه آغوش خانواده هایشان ، قول همکاری ومساعدت لازم را از طرف خود وبازیکنان این تیم اعلام کرد وقرار شد باشگاه تراکتور سازی هم برای انجام یک بازی خیر خواهانه با یک تیم مطرح داخلی یا خارجی واختصاص عواید آ ن به زندانیان اقدامات لازم را انجام دهد تا در فرصت مناسب این بازی برگزار شود  . 


 آذرنیا یکی از مدعوین معتقد است کمک های مالی صورت گرفته از طرف افراد خیر و نیکو کار در جای خود از ارزش واهمیت فوق العاده ای برخوردار است ولی به نظر دعوت میزبانان این مراسم از سرمربی تراکتر سازی یک کا رفرهنگی بزرگ ونادر بود که بانیان مراسم با اینکار خیر دل صدها جوان آسیب دیده را شاد وامید بازگشت به آغوش خانواده را در آنها زنده کردند . . 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد