فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

طعنه قلعه‌نویی به کمالوند:پارسال مربی بزرگی بالای سر تراکتور بود

 

فوتبال روز:نشست مطبوعاتی سرمربی تراکتورسازی پیش از داربی تبریز خالی از سوژه نبود. این مربی که به همراه یاران همیشگی در نشست مطبوعاتی حاضر شده بود از همان ابتدا با یکی از خبرنگاران به کلکل افتاد.

 

خبرنگار سوالش را از اینجا آغاز کرد که شما به کنفرانس‌های مطبوعاتی اعتقاد ندارید و قلعه‌نویی به سرعت اخم کرد و پاسخ داد:« من اعتقاد ندارم؟ شما حق ندارید از طرف من اظهارنظر کنید سوال بعدی.» 

 

نظرتان راجع به شهرداری بفرمایید؟

به طور قطع بازی نزدیکی خواهد بود چون شهرداری تیم خوبی بسته و پتانسیل بالایی دارد. ما باید ارتباط به بائو و سعید دقیقی را قطع کنیم و این مهمترین راه برای پیروزی مقابل شهرداری تبریز است. 

 

آیا تراکتورسازی از نظر دفاعی مشکل ندارد؟

همانطور که می‌دانید من به فوتبال هجومی علاقه دارم و در یک تیم هجومی ممکن است مشکلاتی در ساختار دفاعی وجود داشته باشد و این به نظر من خیلی غیرطبیعی نیست. 

 

آقای قلعه‌نویی درست است که تراکتورسازی سه پیروزی به دست آورده اما بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشته است. چرا تیم شما شناور بازی نمی‌کند؟ 

(با اخم):‌ من در عمر 32ساله فوتبالم هنوز متوجه نشدم که فوتبال شناور یعنی چی؟ اگر شما در این زمینه به من کمک کنید  خوشحال می‌شوم. 

 

به عقیده اکثریت فوتبالدوستان تراکتورسازی پارسال این بازی شناور را ارائه می‌کرد.

(با پوزخند): به هر حال پارسال مربی بزرگی بالای سر تراکتورسازی بود و بهتر فوتبال بازی می‌کرد .. بر منکرش لعنت. 

 

با تعطیلی لیگ چه می‌کنید؟

هیچ مربی‌ای تعطیلی را دوست ندارد اما به هر حال برنامه‌ای است که برای ما ریخته شده. من به بازیکنانم سه روز مرخصی می‌دهم و بعد دوباره با هم خواهیم تا تیم از شرایط خارج نشود. 

 

نظرتان درباره حضور تماشاگران در بازی فردا چیست؟

خیلی خوشحالم که فردا برای اولین‌بار مقابل هواداران خوب تراکتورسازی به میدان می‌رویم. این‌ها صاحبان اصلی تیم هستند و من مطمئنم روز خوبی را برای فوتبال رقم می‌زنند. فقط امیدوارم فردا هیچ کس دنبال حاشیه نباشد. ما باید این اصل را درباره همه تیم‌ها رعایت کنیم و میهمان‌نوازی آذری‌ها را در طول مسابقات و در زمین چمن به همه نشان بدهیم. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد