فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دریاچه ارومیه زیر سایه دربی

  

فوتبال روز:دربی تبریز از چند جهت قابل توجه بود؛ اول اینکه پرگل ترین برد تاریخ تراکتور در لیگ در این بازی رقم خورد و آن ها هیچگاه نتوانسته بودند چنین شکست سنگینی را به یک تیم لیگی تحمیل کنند.

 

نکته دیگر اینکه کمتر در حافظه فوتبال دوستان ثبت شده که یک تیم در 20 دقیقه ابتدایی، 4 گل به حریف بزند و این شروع توفانی تا مدت ها در یاد تماشاگران این تیم باقی خواهد ماند.

اما این بازی ویژگی دیگری هم داشت؛ این اولین بازی تراکتورسازی در لیگ یازدهم بود که با حضور تماشاگران برگزار می شد. با توجه به نتایج خوبی که تیم قلعه نویی در سه هفته قبلی گرفته بود، خیلی ها منتظر بودند تا رکورد 75 هزار تماشاگر استقلال در ورزشگاه یادگار امام شکسته شود ولی جمعیتی که پنجشنبه شب به این استادیوم آمد از 50 هزار نفر فراتر نرفت. شاید جغرافیای خاص این ورزشگاه و مشکلاتی که برای بازگشت به خانه در نیمه شب وجود دارد، باعث شده که تعداد تماشاگران کمتر از پیش بینی ها باشد. 

 

اما آنچه که در این بازی چندان به آن پرداخته نشد، کمپینی بود که قرار بود برای توجه بیشتر به وضع بحرانی دریاچه ارومیه تشکیل شود.ظاهرا هواداران آنقدر تحت تاثیر شروع استثنایی تراکتور قرار گرفتند که یادشان رفت برای دریاچه ارومیه و خشک شدن این نگین آذربایجان برنامه مفصلی داشته اند.  

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد