فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بارسلونا 2 – پورتو 0، بارسا قهرمان سوپرکاپ اروپا شد

  

فوتبال روز: تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با درخشش لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود با نتیجه دو بر صفر از سد پورتو بگذرد و قهرمان سوپرکاپ اروپا شود.

 

دیدار سوپرکاپ اروپا بین دو تیم قهرمان لیگ اروپا و فاتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته در شهر موناکو برگزار شد.

در این دیدار بارسا بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در نیمه اول بارها روی دروازه حریف پرتغالی خطر ساز شد. آبی و اناری ها موفق شدند در دقیقه 39 و روی اشتباه گوارین بازیکن پورتو به گل اول خود برسند. 

 

گوارین با یک پاس رو به عقب اشتباه لیونل مسی را با دروازه بان تک به تک کرد و مسی هم از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و توپ را به تور دروازه حریف چسباند.

نیمه اول با همین نتیجه و اشتباه نابخشودنی گوارین به پایان رسید. در نیمه دوم پورتو چندین موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

در دقایق پایانی بازی بود که سسک فابرگاس خرید جدید بارسا و بازیکن تعویضی این تیم موفق شد گل دوم آبی و اناری پوشان را روی ارسال دیدنی مسی به ثمر برساند.

مسی در این بازی همه کار کرد و یک گل و یک پاس گل داد. همچنین رولاندو مدافع پورتو به دلیل خطا روی او با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

گوارین نیز در دقیقه 90 بازی نمایش ضعیف خود را تکمیل کرد و او نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

قهرمانی سوپرکاپ اروپا دوازدهمین جامی است که بارسا با مربیگری پپ گواردیولا به ویترین افتخارات خود اضافه می کند. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد