فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه لیگ قهرمانان آسیا/ نمایندگان ایران به دنبال پیروزی

  

فوتبال روز:نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف حریفان قطری و کره‌ای می‌روند.

 

، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از وقفه‌ای چند ماهه در حالی فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود که با آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال در کشورهای غرب آسیا، این تیم‌ها با ترکیب جدید و البته ناشناخته برای حریفان شرقی‌شان به میدان می‌آیند و در آن سو رقبای شرقی که نیم فصل دوم لیگ‌های کشورشان را سپری می کنند، در اوج آمادگی به مصاف حریفان غربی می‌آیند.

بر همین اساس دو نماینده باقی مانده و البته اصفهانی فوتبال ایران در جمع 8 تیم برتر آسیا مقابل حریفان کره‌ای و قطری خود به میدان می‌روند. ذوب‌آهن فردا مقابل سوون سامسونگ در کره به میدان می‌رود و سپاهان نیز فردا شب میزبان السد قطر میزبان است.

*نایب قهرمانان در پی آقایی دوباره 

 همیشه بحث حضور در آسیا با لیگ‌های داخلی متفاوت است و تیم‌ها به این رقابت‌ها به یک چشم دیگر نگاه می‌کنند. به نظر می‌رسد تجربه حضور در آسیا می‌تواند بیشترین کمک را به تیم‌های حاضر در مراحل بالاتر کرده و در دیدارهای سخت ناجی آنها شود.

سپاهان و ذوب‌آهن که هر دو عنوان نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند از فردا به قصد قدرت نمایی دوباره در قاره کهن و رسیدن تا فینال رقابت‌ها و به تبع آن کسب قهرمانی قدم به میدان خواهند گذاشت.

*برنامه کامل دیدارهای فردا:
چهارشنبه: 

 

سرزو اوزاکا ژاپن – چونبوک موتورز کره‌جنوبی (ساعت 15)
سوون سامسونگ کره‌جنوبی – ذوب‌آهن ایران (ساعت 15)
سپاهان ایران – السد قطر (ساعت 19:30)
الاتحاد عربستان – اف سی سئول از کره‌جنوبی (ساعت 22) 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد