فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سامان گوران؛ کاسبی با تقلید صدای علی دایی

   

فوتبال روز:سامان گوران بازیگر سابقاً‌ گمنامی است که حالا به مدد تقلید از صدا و سکنات علی دایی و عادل فردوسی‌پور در برنامه خنده‌بازار ناگهان تبدیل به یک چهره مهم در عرصه تفریحات شده است.

 

گوران که جنس کارش مورد علاقه برگزارکنندگان جشن‌هاست، به واسطه شهرت در این برنامه تلویزیونی پیشنهادهای مختلفی برای حضور در مجالس  مختلف دارد و با دریافت مبالغی نسبتاً خوب روی سن می‌رود و ادای افراد مختلفی را – از حامد بهداد تا رضا صادقی و از عادل فردوسی‌پور تا علی دایی – در می‌آورد .

گوران دو شب پیش هم در جشنی که از طرف یکی از رستوران‌های تهران ترتیب داده شده بود، حضور پیدا کرد و در آنجا هم به تقلید صدای علی دایی پرداخت که مهمترین بخش برنامه سرگرم‌کننده‌ای است.

گوران که دوست نزدیک آرش برهانی هم هست، روز گذشته در برنامه تقدیر از خنده بازاری‌ها حضور پیدا کرد و پس از آن به تمرین استقلال رفت. این در حالی است که قبلا علی فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی، تقلید او از علی دایی را در جشن استقلال نکوهش کرده بودند.

نکته جالب در مورد گوران این است که او از تقلید صدای علی دایی کاسبی خوبی به راه انداخته است و البته از آنجا که وی مرز طنز و مسخره کردن را خوب نمی‌شناسد، این کار او با اعتراضاتی از سوی ناظرین و البته افرادی مثل علی دایی توأم شده است. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد