فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ توقف بارسا در نیوکمپ و پیروزی چلسی


فوتبال روز:
دیدارهای نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی بارسا و میلان به تساوی رسیدند.



حساس‌ترین دیدار گروه هشتم بین غول‌های بارسلونا و میلان در نیوکمپ برگزار شد، شاگردان گواردیولا که در ورزشگاه خانگی از میلان پذیرایی می‌کردند در ثانیه 25 بازی از میهمان خود گل خوردند تا یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد و ویکتور والدس که موفق شد برای آبی‌و‌اناری پوشان رکورد زوبی زارتا را بشکند این بار یکی از سریع ترین گل‌های تاریخ بارسا را دریافت کرد.
 
این نتیجه تا دقیقه 36 باقی ماند و پدرو رودریگز در این دقیقه گل تساوی را به ثمر برساند. 5 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که داوید ویا گل برتری کاتالان‌ها را وارد دروازه روسونری کرد تا برتری از آن بارسا شود، اما این پایان کار نبود و در ثانیه‌های پایانی دیدار بود که تیاگو سیلوا از روی نقطه کرنر توانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا سهم هر تیم یک امتیاز باشد و مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ مقابل میلان متوقف شود.

در دیگر دیدار مهم این مرحله چلسی در یک بازی خانگی توانست 2 بر صفر بایر لورکوزن را شکست دهد و با سرمربی جوان خود شروع خوبی در دیدارهای اروپایی داشته باشد.
در این بازی داوید لوئیز 67 و خوان ماتا90 برای آبی‌های لندن گل‌زنی کردند.

آرسنال نیز که به آلمان سفر کرده و میهمان بورسیا دورتموند بود در ورزشگاه خانگی این تیم وستفالن توانست یک امتیاز خارج از خانه را به‌دست آورد. رابین فن پرسی در دقیقه 42 برای توپچی‌ها گل زد و پریسیچ نیز گل تساوی دورتموند را در دقیقه 88 وارد دروازه آرسنال کرد.

سایر نتایج شب نخست  به شرح زیر است:

*گنک بلژیک صفر - والنسیا صفر

*المپیاکوس صفر - مارسی یک
گونزالز 51 برای مارسی

*نیکوزیا 2 - زنیت یک
ماندوکا 73، آلمیدا 75 برای نیکوزیا
زیریانوف 63 برای زنیت

*پورتو 2 - شاختار یک
هالک 28، کلبر 51 برای پورو
آدریانو 12 برای شاختار

*ویلتوریا پلازان یک - باته یک
باکاس 45 برای ویکتوریا
برسان 69 برای باته 

امشب نیز دیدارهایی به شرح زیر برگزار خواهد شد: 

گروه A:
ویارئال اسپانیا – بایرن‌مونیخ آلمان
منچسترسیتی انگلیس- ناپل ایتالیا
 
گروه B:
لیل فرانسه- زسکا روسیه
اینترمیلان ایتالیا- ترابوزان ترکیه
 
گروه C:
بنفیکا پرتغال – منچستریونایتد انگلیس
بازل سوئیس – اوتل گالاتی رومانی
 
گروه D:
دیناموزاگرب کرواسی- رئال‌مادرید اسپانیا
آژاکس هلند – المپیک لیون





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد