فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا/ ذوب‌آهن امیدوار است و سپاهان در شوک


فوتبال روز:
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی فردا به پایان می رسد که نمایندگان ایران با شرایط کاملاً متفاوت به مصاف حریفان خود خواهند رفت.



روز دوم دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (چهارشنبه) با دو دیدار به پایان می‌رسد و نمایندگان اصفهانی ایران مقابل حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.
ذوب آهن و سپاهان در شرایطی به ترتیب مقابل سامسونگ کره و السد قطر قرار می‌گیرند که وضعیت کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده 2 هفته قبل در سوان کره‌جنوبی موفق شدند تساوی ارزشمند یک بر یک را مقابل سامسونگ کسب کنند و تا حدودی با خیالی آسوده در فولادشهر مقابل این تیم کره‌ای به میدان خواهند رفت.
ذوبی‌ها در لیگ ایران با یک بازی کمتر در مکان هفتم قرار دارند و در مقابل سوان سامسونگ بلووینگز در کی‌لیگ جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
نکته جالب در این تیم کره‌ای دیدارهای بدون شکست این تیم است، سوان در 10 دیدار اخیر خود شکست نخورده و در اکثر بازی‌هایش پیروز میدان بوده است.
این تیم در بازی‌های اخیر خود تنها 2 تساوی داشته که آخرین آن مقابل شاگردان منصور ابراهیم زاده رقم خورده است.

در جدال فردا بدون شک نماینده کره با ترکیب هجومی به میدان خواهد رفت تا بتواند با پیروزی و یا کسب تساوی بالاتر از یک گل شرایط صعود به مرحله بعد را برای خود فراهم کند.
از طرفی شاگردان ابراهیم‌زاده به خوبی بر این نکته واقف‌اند که دل‌بستن به دفاع صرف و خوابیدن در باد تساوی ارزشمند خارج از خانه در مقابل این تیم خطرناک به راحتی وداع آن‌ها را با لیگ قهرمانان به همراه خواهد آورد.

 دیدار رفت نشان داد که حریف کره‌ای تا چه اندازه قدرت بالایی در سانتر ارسال توپ از جناحین دارد و گل تساوی بخش آن‌ها نیز بر روی این ارسال‌های مواج و خطرناک به ثمر رسید و البته از خصیصه بارز "سرعت" در تیم‌های شرقی هم نباید به آسانی گذشت؛ اما در مقابل ابراهیم‌زاده نشان داده که با فوتبال منظم و یک‌دست شاگردانش راه برتری مقابل این رقیبان را می‌داند. بدون شک جدال فردای دو قدرت غرب و شرق آسیا بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود.

در دیگر بازی این مرحله سپاهان در قطر با السد روبرو خواهد شد، دیداری که در آن نماینده کشورمان در اصفهان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و بسیار امیدوارانه به دیدار برگشت می‌نگریست و حضور خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان متصور بود؛ اما پس از بازی خبری منتشر شد که بار دیگر فوتبال ایران را وارد شوک جدیدی کرد.

استفاده از بازیکن 2 اخطاره این بار در ترکیب یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه کشورمان احتمال باخت سپاهان را مقابل نماینده قطر به همراه داشت و در نهایت روز گذشته و زمانی که کاروان سپاهانی‌ها در راه قطر بودند خبر شکست این تیم در رسانه‌ها منتشر شد تا ضربه‌ای دیگر بر پیکره فوتبال کشورمان وارد شود و در بازی که پیروزی از آن نماینده کشورمان بود به دلیل یک اشتباه کودکانه و استفاده از بازیکن 2 اخطاره در درون دوازه (رحمان احمدی) 3 بر صفر بازنده شد تا این تیم از نظر روانی افت فاحشی را متحمل شود و در مقابل حریف قطری قبل از برگزاری این بازی رویای خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی محقق شده ببیند.

بدون شک بدون درنظر گرفتن رای کمیته انضباطی، سپاهان شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی این پیکارها داشت؛ اما رای به بازنده شدن این تیم شرایط بسیار دشواری را برای شاگردان لوکا بوناچیچ رقم خواهد زد.

*برنامه ‌دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم:

ذوب آهن - سوان سامسونگ بلووینگز (ساعت 16:20،  ورزشگاه فولادشهر)

السد - سپاهان ( ساعت 18:50،  ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه)


تیم‌های صعود کننده این دو دیدار در مرحله بعد با یکدیگر روبرو خواهند شد و در شرایطی که احتمال رویارویی نمایندگان کشورمان و حضور یکی از این تیم‌ها در فینال لیگ قهرمانان بالا بود، رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر شکست 3 بر صفر سپاهان، احتمال رویارویی نمایندگان کشورمان و حضور یک تیم ایرانی در فینال را بسیار اندک کرد.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد