فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه بازیهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا/ بارسا در بیلاروس

:
فوتبال روز:
فاتح فوتبال اروپا در دومین دور از فصل جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در شرق این قاره در جست‌وجوی کسب اولین پیروزی خود در این پیکارها است.



فرداشب (چهارشنبه) این پیکارها با انجام 8 دیدار در گروه‌های پنجم تا هشتم به پایان خواهد رسید. در اولین جدال، بارسلونا که فصل گذشته با غلبه بر منچستریونایتد در دیدار نهایی به مقام نخست رسید، زودتر از سایرین به میدان خواهد رفت. 
 
آبی‌ و اناری پوشان که در بازی اول خود برابر آ.ث‌میلان به خاطر غفلت در آخرین دقایق بازی برتری 2 بر یک را با تساوی 2 بر 2 مقابل روسونری عوض کردند، اکنون در سودای کسب هر سه امتیاز مقابل حریف اروپای‌شرقی و دست‌یابی به اولین برد خود در پیکارهای فصل جاری هستند.
 
از جمله دیدارهای جالب این شب مصاف خارج از خانه چلسی مقابل والنسیا است، این دیدار صحنه‌‌ای از تقابل دو سبک فوتبال انگلیسی و اسپانیایی خواهد بود. نبرد این دو مدعی گروه پنجم لیگ قهرمانان در نوع خود می‌تواند بسیار جالب و دیدنی باشد.

دیگر دیدار مهم این شب در بندر مارسی برگزار می‌شود و در جنوب فرانسه، تیم المپیک این شهر به استقبال از بورسیادورتموند آلمان خواهد شتافت. 

*برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر  است:
 
گروه پنجم:
والنسیا اسپانیا – چلسی انگلیس
بایرلورکوزن آلمان- گنک بلژیک

 
گروه ششم:
المپیک مارسی فرانسه- بورسیادورتموند آلمان
آرسنال انگلیس – المپیایکوس یونان

 
گروه هفتم:
شاختار دونتسک اوکراین – آپوئل قبرس
زنیت روسیه – پورتو پرتغال

 
گروه هشتم:
آ.ث‌. میلان ایتالیا- ویکتوریا جمهوری چک
بات بیلاروس – بارسلونا اسپانیا






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد