فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته نهم لیگ برتر/ استقلال در انزلی چهار تایی شد

  

فوتبال روز: تیم فوتبال استقلال با شکست برابر ملوان صدر جدول را از دست داد.

 

ملوان 4 - استقلال 2  

 

ورزشگاه تختی انزلی، تماشاگر 2600هزارنفر
 داور: سعید مظفری‌زاده
اخطار: مهدی دغاغله(ملوان)، رحمتی، کرار، برهانی(استقلال)
اخراج: منتظری(استقلال)(61) 


 ملوان: مسعود پورمحمد جعفر، بابک پورغلامی، علی جراحکار، سعید سالارزاده، علیرضا رمضانی، محمد همرنگ، امید نظامی‌پور(72 محمد رستمی)، محسن مسلمان، محمد نزهتی، سیدجلال رافخایی، مهدی دغاغله
سرمربی:
فرهاد پورغلامی 


 استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد شیرزاد، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، جاسم کرار(46 محسن یوسفی)، آرش برهانی(67 میثم حسینی)، میلاد میداودی(77 اسماعیل شریفات)  

سرمربی: پرویز مظلومی

شرح بازی :

باران شدید صندلی های ورزشگاه انزلی را بیشتر نمایان کرده بود . فقط حدود 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و زمین گل آلود و شبه باتلاقی خبر از یک بازی کم گل و بی روح می داد اما بر خلاف تصور این مسابقه بسیار زیبا  پرگل از آب در آمد !
استقلال خیلی زود به گل رسید . پشت پای فنی برهانی استقلال را پیش انداخت و در نمایی از تصویر تلویزیونی فرهاد پورغلامی سری تکان داد و قدیمی های ملوان که در جایگاه نشسته بودند گمان کردند که کار پورغلامی تمام است اما انگار که باید استقلال این گل را می زد تا ملوانی ها بی امان حملات خود را شروع کنند . آنها تا پایان نیمه اول زیبا و تکضرب بازی کردند از استقلال مظلومی چیزی مشاهده نشد . شاگردان پورغلامی در 5 دقیقه پایانی نیمه اول با دو گل متوالی پیروز به رختکن رفتند اما استقلال نیمه دوم را با قدرت شروع کرد . میداودی که هفته ای پرحاشیه را گذرانده بود و در ترکیب اصلی حضور داشت از روی یک ضربه ایستگاهی کار را به تساوی کشاند . ملوانی ها عمق دفاع استقلال را نشانه گرفته بودند . اگر چه حنیف و منتظری در ترکیب اصلی حضور داشتند اما پاس های پشت دفاع خط هافبک انزلی یک شکست شگفت انگیز و عجیب را برای آبی های پایتخت بوجود آورد . نزهتی و رافخایی به شدت قلب دفاع استقلال را نشانه گرفتند و بازی مستقیم شاگردان پورغلامی یک شب پاییزی به شدت رمانتیک و به یادماندنی را برای انزلی چی ها بوجود آورد


 شرح گل‌ها:
 
1ـ0(استقلال): دقیقه 7 ضربه کرنر مجتبی جباری با ضربه دقیق آرش برهانی به گل اول استقلال تبدیل شد.
 1ـ1(ملوان): دقیقه 44 محمد نزهتی پا به توپ به محوطه جریمه استقلال رسید و توپ را به جناح چپ فرستاد با ارسال رمضانی از جناح چپ و ضربه سر جلال رافخایی گل تساوی ملوان به ثمر رسید.
1ـ2(ملوان): دقیقه 45 عمران‌زاده روی نزهتی خطا کرد علیرضا رمضانی توپ را روی دروازه استقلال فرستاد و علی جراحکار با ضربه سر گل دوم ملوان را به ثمر رساند.
 2ـ2(استقلال): دقیقه 48 جراحکار روی برهانی خطا کرد و میلاد میداودی با ضربه‌ای سنگین از فاصله 25 متری دروازه نتیجه را به تساوی کشاند.
 2ـ3(ملوان): دقیقه 61 امید نظامی‌پور هافبک جوان ملوان توپ عمقی را برای رافخایی فرستاد و او وقتی وارد محوطه 18قدم استقلال شد پژمان منتظری روی او خطا کرد که سعید مظفری‌زاده داور مسابقه ضمن اخراج منتظری دستور به نواختن ضربه پنالتی داد و خود رافخایی گل سوم ملوانان را زد.
2ـ4(ملوان): دقیقه 64 محمد نزهتی که تا این دقیقه یکی از برترین‌های میدان بود روی یک فرار سریع عمران‌زاده را جا گذاشت و در رویارویی با مهدی رحمتی گل چهارم ملوانان را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه : چه اتفاقی ویژه تر از شکست عجیب استقلال در انزلی و چه اتفاقی مهمتر از پیروزی بزرگ پورغلامی در روزی که به شدت به پیروزی نیاز داشت . استقلال حالا نشان می دهد که اگر بخواهد ببازد زیر سه گل نمی خورد. 

 

 

 مس سرچشمه ۱ - شهرداری تبریز ۲

 

دیدار دو تیم مس سرچشمه و شهرداری تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد.
نناد برنوویچ در دقیقه 21 برای مس و کامیار کامیاری در دقیقه 41 و سعید دقیقی در دقیقه 75 برای شهرداری گلزنی کردند تا مس سرچشمه در خانه خود دو بر یک شکست بخورد و سه امتیاز را از دست بدهد.
با این برد شهرداری تبریز یازده امتیازی شود و مس سرچشمه 4 امتیازی و در رده هفدهم باقی بماند.
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد