فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فریادهای عربی کرار بر سر مظلومی! / دعوا سر کاشته بود نه تعویض

footballrooz.com
فوتبال روز:
جاسم کرار مهاجم عراقی استقلال در بازی با ملوان باز هم  حاشیه‌ساز شد و با پرویز مظلومی مشاجره لفظی پیدا کرد.



رسانه‌ها نوشته‌اند که دعوای مظلومی و کرار به خاطر تعویض شدن این مهاجم عراقی بوده است ولی ماجرا طور دیگری است و کرار به دلایل دیگری با مظلومی درگیری لفظی پیدا کرد.
ماجرا از این قرار است که پرویز مظلومی قبل از شروع مسابقه اعلام می‌کند که ضربات کاشته را باید  میلاد میداودی بزند. کرار اما در نیمه اول بدون توجه به حرف‌های  مظلومی در یکی، دو ضربه  ایستگاهی پشت توپ ایستاد و همین موضوع باعث عصبانیت پرویزخان شد.
مظلومی در رختکن از کرار انتقاد کرد که چرا ضربات ایستگاهی را زده و همین کافی بود تا کرار عصبانی شود. جاسم در این لحظه با فریادهای عربی خشم خود را به مظلومی نشان داد ولی بازیکنان و کادرفنی او را آرام کردند.
کرار بعد از پایان مسابقه یاغیگری خود را ادامه داد و در اقدامی عجیب حاضر نشد همراه با تیم به تهران برگردد. او از قبل هماهنگ کرده بود و با گرفتن یک دربستی به تهران برگشت. باید دید استقلالی‌ها با طغیان‌گری‌های این بازیکن عراقی چگونه کنار خواهند آمد.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد