فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سه دلیل قلعه نویی برای جدایی کیانی :کیانی تاخیری،پولکی و بی ادب

 

فوتبال روز:محمدحسین جعفری  در مصاحبه ای با ایرنا درباره وضعیت مهدی کیانی در تراکتور توضیحات عجیبی داد.

 

به گفته وی  : از نظر قلعه نویی ، کیانی یک هافبک تاخیری است و با تاکتیک های هجومی وی سازگار نیست و همچنین در خصوص مسایل مالی برای تیم ایجاد حاشیه می کند و قلعه نویی بازیکنی را که به خاطر پول در تیم مشکل آفرینی کند ، نمی خواهد.
او به این جملات شگفت انگیز این را  اضافه کرد که : بی احترامی اخیر در حضور برخی از هواداران نیز همه چیز را برای کیانی در تراکتورسازی تمام کرد و با توجه با اینکه کیانی حاضر به عذرخواهی نیست منتظر دریافت پیشنهادهای رسمی از سوی تیم ها هستیم تا تکلیف وی را مشخص کنیم.
جعفری همچنین در خصوص عدم دادن رضایت به کیانی از سوی باشگاه گفت: تابحال هیچ تیمی به طور رسمی خواستار به خدمت گرفتن کیانی نشده و اگر این اتفاق روی دهد با باشگاه مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد.
در حال حاضر تیمهایی در لیگ برتر والبته فراز کمالوند در همدان این هافبک را می خواهند و او هم دنبال راهی برای بازگشت به تیم است اما توهین متقابل وی به قلعه نویی فعلا راه را بر بازگشتش بسته است. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد