فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش ویژه: فهرست بدهی‌های پرسپولیس/ 400میلیون طلب دایی

   

فوتبال روز:وقتی که می‌شنویم فقط علی دایی 400میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار است متوجه وخامت اوضاع می‌شویم.

 

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس 300میلیون تومان بابت قرارداد و 100میلیون تومان بابت پاداش جام حذفی از پرسپولیس طلبکار است و آرام آرام به مرزی می‌رسد که اقدامات جدی را در این زمینه انجام بدهد.
پرسپولیس به جز علی دایی مشکلات دیگری هم دارد، مثلا سپهر حیدری کاپیتان فصل گذشته 40درصد از مبلغ قراردادش را می‌خواهد و مهدی شیری، حلافی، سکوبرت، تیاگو و جلال اکبری 20درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلب دارند. این‌ها مطالباتی است که بر عهده باشگاه می‌ماند و حالا رویانیان باید فکری به حال آنها بکند. 

 

 بحران در استقلال و پرسپولیس
 بازیکنان استقلال و پرسپولیس از ابتدای فصل کمترین دریافتی مالی را در بین تیم‌های لیگ برتر داشته‌اند. استقلالی‌ها(به جز تازه واردها) دریافتی خاصی در این فصل نداشتند و مطالبات فصل پیش نیز روی شانه‌های علی فتح‌الله‌زاده سنگینی می‌کند. این شرایط در پرسپولیس هم حکمفرما بود اما رویانیان مدیرعامل جدید در یک اقدام بسیجی با 2میلیارد تومان پول 30درصد قراردادها را به بازیکنان پرداخت کرد. این در شرایطی است که وی در مصاحبه‌هایی اعلام کرده است این پول را قرض کرده و با چک شخصی شرایط مالی تیم را تغییر داده است. اما این جمله رویانیان برای بسیاری قابل باور نیست و بعضی از سایت‌ها امروز خبر دادند که او برخلاف گفته‌هایش پول را از وزارت ورزش گرفته و در واقع وزارت ورزش به او این امتیاز را داده.  

امتیازی که استقلال از آن محروم است چرا که وزارت ورزش با توجه به مصوب مجلس هنوز قادر نیست مطالبات دو تیم استقلال و پرسپولیس را پرداخت کند. در حال حاضر، پرسپولیس بعد از یکی، دو سال ثبات مالی شرایط خاصی را تجربه می‌کند و استقلالی‌ها هم با عصبانیت مشغول نقد هیئت مدیره‌ای هستند که بعد از حضور در پست جدید ریالی از مطالبات مالی را پر نکرده‌اند. وزارت ورزش باید در این زمینه فکری بکند والا هیچ بعید نیست که شرایط خوب استقلال به صدر جدول هم تحت تأثیر این مشکلات مالی تغییر کند. 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد