فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کی‌روش:تماشاگران ما را به جلو بردند/این فقط یک قدم برای صعود بود

  

فوتبال روز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به پیروزی برابر بحرین بسیار مطمئن بودم و به بازیکنان خود اعتماد داشتیم.

 

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی ۶ بر صفر ایران مقابل بحرین گفت: جا دارد در وهله اول از هواداران تشکر کنم؛ آنها خیلی تلاش کردند و در وهله دوم این تبریک را به بازیکنانم می‌گویم که فوق‌العاده بودند.

وی افزود: بازی حساسی بود. ممکن بود بعضی‌ها درگیر احساسات شوند اما اینطور نشد. ما توانستیم در ۹۰ دقیقه ۶ گل بزنیم. همچنین تبریک می‌گویم به همه آنهایی که به دلایل فنی روی نیمکت نشستند. ما به پیروزی در این دیدار بسیار مطمئن بودیم و به بازیکنان خود اعتماد داشتیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: قبل از بازی تنها یک چیز در ذهنم بود؛ اینکه ببریم و رو به جلو حرکت کنیم. من فکر می‌کنم که باید بازی به بازی نتیجه بگیریم. ۶ گل نتیجه خاصی است و این اتفاق مهم برای ما افتاد.

وی ادامه داد: فعلاً اهمیت در این است که ۳ امتیاز را بگیریم. این پیروزی یک گام جلوتر برای صعود است، البته ما کار برای انجام دادن زیاد داریم. برنامه اصلی این است که ۳ امتیاز، ۳ امتیاز جلو برویم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید در پایان نیمه اول از روند تیم راضی نبود، گفت: وقتی بازی شروع می‌شود و با برنامه وارد زمین می‌شویم. ممکن است حریف روی ضدحمله کار کند. من روی برنامه دوم هم متمرکز شده بودم تا بتوانم بچه‌ها را به بازی خودشان هدایت کنم. نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم. وقتی با این نتیجه می‌بریم باید از بازیکنان تشکر کنم.

وی در مورد اینکه آیا برای آنالیز بازی اندونزی و قطر شخصی را به ورزشگاه فرستاده بود یا خیر، عنوان کرد: ما فیلم بازی را دریافت می‌کنیم و از این طریق آنالیز مورد نظرمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تأکید کرد: مقابل بحرین خیلی خوب بودیم. مقابل تیم خطرناکی بازی را بردیم. نباید بحرین را به خاطر این ۶ گل دست کم بگیریم. آنها در حمله کردن خوب هستند. خوشبختانه بازیکنان ایران تمرکز خوبی داشتند و این کار راحتی نیست. جا دارد از تیم ملی فلسطین هم تشکر کنیم که در بازی دوستانه با ما شرکت و با این کار کمک بزرگی به ما کردند.

کی‌روش تصریح کرد: نکته مهم در بازی با بحرین این بود که هم خوب دفاع و هم خوب حمله کردیم و از همه مهمتر اینکه ۶ گل ایران توسط ۶ بازیکن مختلف به ثمر رسید و این نشان دهنده قدرت ماست.

وی در این خصوص که در فرهنگ فوتبال ایرانی همیشه وقتی تیم گل می‌زند بازیکنان عقب می‌کشند اما چه اتفاقی افتاده که در تیم کی‌روش میل به گل زدن بیشتر شده، گفت: تمام بازیکنان ما کیفیت گل زدن دارند. در تمرینات به آنها آموزش می‌دهیم که وقتی صاحب توپ هستند حمله کنند. مهم نیست که جلو یا عقب باشیم. من دوست دارم از تکنیک بازیکنانم بهره ببرم و می‌خواهم که از بازیشان لذت ببرم.
  

در پایان نشست خبری کی‌روش، خبرنگاری از سرمربی تیم ملی پرسید که نمازی وقتی به تیلور گفت که بازی خوبی بود، مربی انگلیسی بحرین جواب داد بازی خوبی بود اما تنها در 30 ثانیه اول! کی‌روش در این باره گفت: باید بگویم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. 3 امتیاز گرفتیم و یک گام پیش رفتیم. من به تیلور حق می‌دهم که چنین حرفی زده باشد. به هر حال رویارویی با تیم قدرتمند ایران با 10 نفر کار آسانی برای هیچ تیمی در آسیا نیست. 

 

 

 

     

 در پایان نشست سرمربی تیم ملی خبرنگاران حاضر در این نشست برای کی‌روش دست زدند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد