فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

از حسادت به قطبی تا جو گیر شدن با یک برد!!!!!

  

فوتبال روز:کی روش مربی بزرگ و توانایی است و در این هیچ شکی نیست اما زحمات قطبی در فوتبال ایران با یاوه گویی یک عده هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد. 

 

این روزها در اکثر محافل صحبت از برد شیرین تیم ملی مقابل بحرینه بعضیها چنان غرق در این برد شدند که کم مونده این موفقیت و بنام خودشون بنویسند. 

بعضیها هم اظهار نظرهای خند داری میکنند مثلا عزیز محمدی گفته تیم ملی با قطبی موفق نبود قطبی با یک گل به هوا میپرید و نمی توانست تیم را جمع کنه! کی روش سنگینه!!!  

آقای محمدی یادش رفته در جام ملتها وقتی تیم ملی در گروه مرگ هر سه بازیشو برد چه حرفهایی زد.  

 

 هرانسانی یک واکنش و یه جور رفتار داره...مثلا رفتارای یواخیم لو سر مربی آلمان بعد گل رو یادتونه؟ پس بگیم اونم آدم کوچیکیه؟بزرگترین مربیای دنیاهم گاهی ذوق زده میشند یا مورینیو سر مربی رئال یا گواردیولا هر کدوم یه جور رفتاری دارند؟لابد عزیز خان مورینیو و یواخیم لو را قبول ندارند و فقط ... 

 تصور کنید کی روش با برد ایران خوشحالی میکرد و قطبی حرکتی نشون نمیداد همین آقایون می آمدند توی  تلویزیون و می گفتند قطبی ایرانی نیست از کی روش یاد بگیره که چقدر ایران پرسته.    

 

  آقایان یادشان رفته بود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در مقابل امارات٬ ایران با دایی حرفی برای گفتن نداشت و فقط به لطف یک ستاره ۳۷ ساله موفق شد گل تساوی را به زور بزند یا در حضور ۱۲۰ هزار تماشاگر در تهران به عربستان ضعیف ببازند اما قطبی با تیم دومش در قطر٬امارات را سه تایی کرد!! کره شمالی از جام جهانی برگشته را شکست داد و مقابل قهرمان دوره قبل جام ملتها ٬عراق پیروز شد.   

 

اگر چه تیم ملی مقابل کره حذف شد اما یادمون نره تیم قطبی بی ستاره بودو بی تجربه. به دلیل آماتور بازی فدراسیون فوتبال که قبل از آغاز جام ملتها دنبال جانشینی برای قطبی بود و خدا خدا میکرد تا تیم قطبی نتیجه نگیرد بعضی از بازیکنان تیم ملی جریانی در تیم بوجود آوردند که دودش به چشم فوتبال ملی رفت.قطبی قبل از آغاز مسابقات عده ای از این جمع را خط زد ولی بعضی ها را نتوانست چون پشتشان گرم بود و در نهایت عطای کار در این فوتبال را به لقایش بخشید و رفت. خیلی از بازیکنانی که الان تو تیم کی روشند ماحصل زحمات قطبی اند. 

 

همین بحرین در مسابقات غرب آسیا با سه گل از تیم قطبی شکست خورد اون موقع نمیدونم چرا بحرین یهویی گربه سیاه بودنش فراموش شد ولی الان...  

قصد ندارم برد تیم ملی را لوس کنم ولی نباید یادمون بره که 

 اولا بحرین ۹۰ دقیقه ده نفره بازی کرد 

  ثانیا به قول کارلوس کی روش این در راه جام جهانی یک قدم است.   

 

 اگه به استخوان بندی تیم نگاه کنیم متوجه میشویم همان استخوان بندی تیم قطبی است با تجربه بیشتر بازیکنانی مثل انصاری فر ٬رضایی ٬آندو ٬حیدری در کنار بازیکنان با تجربه ای مثل رحمتی٬حسینی٬عقیلی و نکونام. 

جباری و میداودی در دوره قطبی مصدوم بودند و کریمی به دلایلی نمی توانست در تیم ملی بازی کند همان دلایلی که به کی روش نتوانستند تحمیل کنند.   

 

قطبی حسود زیاد داشت و دارد.متاسفانه بعضیها  از روز اول با قطبی مشکل داشتند  و... حتی اخبار تیم قطبی دچار بایکوت خبری شده بود  اگرچه به سلامت فردوسی پور اعتقاد دارم ولی جالب اینکه حتی در برنامه 90 کوچکترین اشاره ای نکردند که تیم قطبی تیم بحرین رو در آخرین بازی 3-0 برده بود.    

 

قطبی در ایران عیارشو با پرسپولیس و اون کسر 6 امتیاز نشون داد . با تیم ملی ایران هم در جام ملتها 3 بازی گروهی رو برد و تو مسابقات مقدماتی  جام جهانی از 3بازی که دو تاش بیرون خانه بود ۵ امتیاز گرفت و اگه دایی به عربستان نباخته بود مطمئنا تیم قطبی مسافر جام جهانی می شد.   

 

 کی روش مربی بزرگ و توانایی است و در این هیچ شکی نیست اما زحمات قطبی در فوتبال ایران با یاوه گویی یک عده هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد. 

با امید موفقیت فوتبال ملی 

 

 

 

محمد ساعدی 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر جمعه 22 مهر 1390 ساعت 10:55 http://roze20000.blogfa.com

ممنون که حرفای دل ما رو زدید.

mamaml شنبه 23 مهر 1390 ساعت 13:11

damet garm , aaaaali boooooood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد