فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استیلی : تیم ما از همه حریفان برتر بوده / فردوسی پور : آقای استیلی فرافکن

http://s2.picofile.com/file/7139826341/estili1.jpg

فوتبال روز:حمید استیلی که با برنامه نود گفتگو می کرد با عادل فردوسی پور درگیری پیدا کرد و کار آنان به جدل کشید به طوری که استیلی نود را متهم به حاشیه سازی و فردوسی پور سرمربی پرسپولیس را متهم به مجیزگویی پروین کرد! گزیده صحبت های رد و بدل شده در این گفتگو را مرور می کنید:


* ما در تمام بازی های این فصل طبق آمار(موقعیت گل ، درصد مالکیت توپ ، کرنرها) از حریفان خود برتر بودیم  ، حتی در بازی با استقلال و فقط نتایج را واگذار کرده ایم.

* ما گلی از مس کرمان خوردیم که موقعیت گل 20 درصد هم نبود و باختیم.

 

 

* ما 2 بازی را بردیم و لیگ تعطیل شد.

 

* دو روز پیش در جلسه کمیته فنی از من حمایت کردند و گفتند حداقل تا نیم فصل به من اجازه می دهند کار کنم.

* امروز آقای رویانیان به من گفت قصد دارد با چند مربی خارجی مذاکره کند که من هم به ایشان پاسخ دادم شما آزادید با هر مربی که خواستید مذاکره کنید اما من قرارداد دارم و تا هر دقیقه ای که بر سر کار باشم با تمام وجود کار می کنم.


* اعتقادی به استعفا ندارم و همه چیز را به باشگاه واگذار کرده ام و هر تصمیمی مسئولان بگیرند اطاعت می کنم اما من به کار خودم اعتقاد دارم زیرا ما با صدر جدول اختلاف زیادی نداریم و تنها با 3 برد به به صدر می رسیم. الان هفته چندم است که رسانه ها این قدر ما را تحت فشار قرار می دهند؟ هواداران در دقیقه 30 شعار می دهند به طوری که بازیکن ما می گوید موقع ضربه زدن پایش می لرزد.

* سه روز مانده به فصل بازیکنانمان را در اختیارمان قرار دادند و دوران آماده سازی نداشتیم و پس از شروع لیگ نیز هر 3-4 روز یک بار بازی کردیم و زمان برای ریکاوری نداشتیم.

- فردوسی پور گفت استقلال هم همین شرایط را داشت و در صدر جدول جای دارد. استیلی جواب داد شما ببینید استقلال چند بازیکن خریده و در اختیار دارد و ما چند بازیکن خریدیم.

* برنامه نود چند هفته در این فصل برای تیم ما اس ام اس گذاشته است؟ همین فردا ما بازی داریم و این برنامه را درباره تیم ما تشکیل داده اید و بازیکنان ما این برنامه را نگاه می کنند و به تیم آسیب می زند.

* هفته پیش شما برای آقای پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نظرسنجی اس ام اس گذاشته اید و به او بی احترامی کرده اید. شما می آیید مصاحبه های مردم که به ما توهین می کنند را پخش می کنید. شما می توانید چنین مصاحبه هایی را درباره وزرای کابینه هم پخش کنید؟ سال گذشته مگر ما در آسیا اول شدیم که شما چنین برنامه های نگذاشته اید. تیمی که در بحران است شما باید کمکش کنید یا اذیت کنید؟ شما باید کارشناسانی مثل آقای حاج رضایی بیاورید و به فوتبال کمک کنید . مدیرعامل ما ممکن است آقای حاج رضایی را نشناسد اما شما حق ندارید او را مسخره کنید و نیشخند بزنید و به خاطر اینکه برنامه تان جلو بروید حق ندارید اخلاق را زیر پا بگذارید.

- فردوسی پور پاسخ داد : ما اگر می خواستیم پرسپولیس را اذیت کنیم همان هفته اول نظرسنجی می گذاشتیم چند درصد با مربی گری حمید استیلی موافقند ، ممطئن باشید بالای 90 درصد رای مخالف می دادند و پرونده استیلی در این تیم بسته می شد.

* استیلی ادامه داد : آن چنان می گویید پرونده ات بسته می شد که انگار چه خبر است. آقای فردوسی پور بهتر است پرونده ما جلوی خدا بسته نشود. پرونده ما در فوتبال بسته شود چه اتفاقی می افتد؟ من برادرم را خیلی راحت از دست دادم و اصلا فوتبال برایم ارزشی ندارد.

- فردوسی پور ادامه داد :  ما فقط یک سوال ساده درباره عملکرد علی پروین پرسیدیم ، من که به نظر مردم خط ندادم ، این نظر آنهاست ، فرض کنید 70 درصد رای مثبت می دادند باز هم همین قضاوت را می کردید؟ آقای استیلی من حیرت می کنم از صحبت شما . بس کنید فرافکنی را . شما در یک مخمصه گرفتار شده اید و از همه طرف به شما انتقاد می شود و نیاز به یک قربانی برای کوبیدن دارید که خوشبختانه برنامه نود و عادل فردوسی پور را پیدا کردید. سایت خود باشگاه شما نظرسنجی گذاشته و 51 درصد هواداران نظر داده اند پرسپولیس به تیم آخر لیگ یک می بازد ، من تمام رفسنجانی ها را بسیج کرده ام رای بدهند؟

- فردوسی پور : خوب است الان من بگویم مردم عاشق حمید استیلی هستند؟ اگر 70 درصد به علی پروین رای می دادند همان علی پروین بود و اگر 30 درصد هم رای می دادند همان علی پروین بود. اون هیچ نیازی به تعریف و تمجید و شعارها و پاچه خاری های امثال من و حمید استیلی ندارد.

* اینکه من جواب خیلی مسائل را نمی دهم به خاطر حفظ اخلاق است. خیلی ها در این مدت انتقاد کردند اما من به یک نفر جواب ندادم، بی ادبی کردن و بی حرمتی خوب است؟ من بیایم جواب همه را بدهم؟

* هیچ کس در کار من دخالت نمی کند و اگر قرار باشد یک ساعت در جایی کار کنم با قدرت کار می کنم. آقای پروین فقط به من مشورت می دهد و هیچ دخالتی در سیستم و ارنج تیم ندارد. به ارواح خاک برادرم قسم می خورم کسی در کار من دخالت نمی کند و من تنها افکار خودم را پیاده می کنم.

* استقلال در لیگ سیزدهم شد اما این همه انتقاد از این تیم نشد.

* من اگر عصبانی شدم عذرخواهی می کنم  اما واقعیت ها این بود که من گفتم.

- همچنین فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت : دیگر مردم خسته شدند برای همین این هفته از تیم پرسپولیس نظرسنجی نگذاشتیم و خواستیم فضا را نوستالوژیک کنیم. شما برای ما بگویید بازیکنان ملی کدام دهه را بیشتر می‌پسندید؛ دهه 60، 70 یا 80.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد