فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی/حذف تراکتورسازی، سایپا، سپاهان، ملوان و نفت

فوتبال روز:در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی   چند تیم لیگ برتری حذف شدند و تیم پرسپولیس به زحمت حریف دسته اولی خود را شکست داد.


در مهم‌ترین رقابت‌ها فولاد خوزستان با گل دقیقه 60 آرش افشین، سپاهان قهرمان لیگ ایران را از پیش رو برداشت و به مرحله بعد رسید.

 داماش گیلان هم در ضربات پنالتی و با نتیجه 6 بر 5 برابر نفت تهران به برتری رسید. شهرداری یاسوج اما مهم‌ترین شگفتی این مرحله را رقم زد و موفق شد در ضربات پنالتی تیم مدعی تراکتورسازی را از پیش رو بردارد.

 سایپا دیگر تیم لیگ برتری هم در این مرحله ناکام بود. نارنجی‌پوشان کرجی با گل دقیقه 85 محمد سهیمی برابر سیاه جامگان شکست خوردند. ملوان هم با قبول شکست 3 بر 2 برابر ابومسلم نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

 فجر سپاسی با یک گل اتکای گرگان را شکست داد و شاهین بوشهر با پیروزی 3 بر یک برابر نیروی زمینی به مرحله بعد رسید.


پرسپولیس 2 - مس رفسنجان 1

پرسپولیس پس از 117 دقیقه توانست به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند . در این دیدار که از مرحله یک شانزدهم پایانی این مسابقه ها و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم بحران زده پرسپولیس در وقت های اضافی به سختی با نتیجه دو بر یک از سد تیم دسته اولی مس رفسنجان گذشت و به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی صعود کرد.

دو تیم در وقت های عادی این دیدار درگیرانه، کم تحرک و پر اشتباه به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.



پرسپولیس در مرحله یک هشتم پایانی این رقابت ها به مصاف برنده تیم های ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز می رود.
شیث رضایی مدافع سرخپوشان در دقیقه 39 و محمد نوری در دقیقه 117 برای پرسپولیس و رضا نورمحمدی (گل به خودی)‌در دقیقه 83 برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

سرخ پوشان پرسپولیس در نیمه نخست با در دست گرفتن کنترل بازی حملات پراکنده ای را بر روی دروازه حریف طراحی کردند که در نهایت با ضربه سر شیث رضایی مدافع پیش تاخته خود به گل رسیدند.



تیم پرسپولیس در دقیقه 39 صاحب یک ضربه کرنر از جناح راست شد که محمدرضا امیر صنایعی سنگربان تیم مس ضربه سر محمد نوری را ناقص دفع کرد که رضایی در موقعیتی ایده آل توپ را درون دروازه حریف جای داد تا سرخپوشان با پیروزی به رختکن بروند.

بازیکنان تیم مس رفسنجان در این نیمه با تجمع در یک سوم خط میانی خود سعی داشتند راههای نفوذ بازیکنان پرسپولیس را بگیرند اما در یک ضربه کرنر غافلگیر شده و نتوانستند با تساوی میدان بازی را ترک کنند.


در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با حفظ توپ و پاس های کوتاه و عرضی قصد داشتند، از گل زده خود حفاظت کرده و گام به مرحله بعدی بگذارند اما گل به خودی نور محمدی، نقشه های سرخپوشان را نقش برآب کرد تا بازی در وقت های اضافی دنبال شود.



بازیکنان پرسپولیس در وقت های اضافی با دوندگی بسیار نبض بازی را در اختیار گرفته و

حملات بی محابایی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند که محمد نوری در دقیقه 117 با شوت سنگینی دروازه مس رفسنجان را باز کرد تا سرخپوشان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.



پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا حقیقی، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، شیث رضایی، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، مازیار زارع، جواد کاظمیان، حسین بادامکی، محمد منصوری و هادی نوروزی به میدان رفت. حمید استیلی سرمربی پرسپولیس در نیمه اول و دقیقه 36 محمد نوری را به جای محمد نصرتی به زمین فرستاد. همچنین مازیار زارع هم در نیمه دوم با امیرحسین فشنگچی تعویض شد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد