فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انتقاد سلطان از حاج‌رضایی

http://s1.picofile.com/file/4993739748/parvin.jpg

فوتبال روز:اتفاق‌های برنامه نود در مورد باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث‌های فراوانی را در پی داشت. علی پروین و اعضای کمیته پیشکسوتان پرسپولیس دیروز در صحبت‌هایشان موضع‌گیری شدیدی علیه فردوسی‌پور و حاج‌رضایی داشتند.


هر چند که حاج‌رضایی به عنوان کارشناس برنامه نود کوشید تا با میانه‌روی و احترام به طرفین همه چیز را ختم به خیر کند ولی چالش‌های بین فردوسی‌پور و حمید استیلی به حدی بود که اکثر پرسپولیسی‌ها از عملکرد برنامه‌ نود و رفتار فردوسی‌پور با حمید استیلی و علی پروین دلخور و ناراحت شدند.


انتقاد سلطان از حاج‌رضایی

دیروز در ساختمان کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم صحبت‌ها در مورد برنامه نود و مسایل مربوط به پروین و پرسپولیس بود. پروین، سعید ترابی و تعدادتان دیگر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقات دو برنامه اخیر نود صحبت می‌کردند و از بین صحبت‌های آنها به خوبی ‌می‌توان متوجه دلخوری پروین از روند برنامه نود شد: «فردوسی‌پور که فقط می‌خواهد برنامه‌اش جون بگیرد. چهار تا حاشیه درست می‌کنه که مردم بنشینن تا دو صبح برنامه‌اش رو ببینن. اما نمی‌دونیم چرا حاج رضایی اینطوری کرد. این آقا حاج رضایی یک بازیکن درجه دو بود. اوج فوتبالش توی البرز و کیان بود. نه یک بازی ملی داشت و نه بازیکن بزرگی بود.»


یکی از قدیمی‌های پرسپولیس که به شدت از عادل و برنامه‌اش دلخور بود، بحث را به این شکل ادامه داد: «این از خداش بوده که چهار تا عکس با امثال پروین، کاشانی و بهزادی بگیره. بهترین کارش این بوده که بغل قلعه‌نویی بنشینه و مشق بنویسه! معلومه که وقتی می‌برنش توی یه برنامه تلویزیونی می‌ره و از رفیقش حمایت می‌کنه!»


علی پروین از جسارت و حمایت حمید استیلی رضایت داشت. پروین که عصر روز دوشنبه هم با حمایت علی کریمی روبه‌رو شده بود، فکرش را نمی‌کرد که یاران جدیدش به این شکل از او حمایت کرده و در موردش صحبت کنند. در حالی که فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب، استیلی را به پاچه‌خواری پروین محکوم کرده بود، سلطان سرخ‌ها از استیلی تمجید کرد و این را از معرفت و مشتی‌گری استیلی دانست: «فردوسی‌پور با حمید اینطوری صحبت کرد تا این بچه از ما حمایت نکنه. اما دم حمید گرم که بعد از گذشت این همه سال هنوز احترام و مشتی‌گری سرش می‌شه. این بچه از اولش هم با همه فرق داشت. شاید دو جا هم از هم ناراحت شدیم ولی استیلی همیشه با معرفت بود و تحت هر شرایطی به بزرگترهایش احترام می‌گذاشت.


اگر فردوسی‌پور یک کمی دقت می‌کرد، می‌توانست از صحبت‌های استیلی خیلی چیزها یاد بگیره. در حالی که حمید فرصت داشت از خودش صحبت کنه و دو کلام با مردم حرف بزنه، اومد و از من دفاع کرد. از رویانیان و تیم دفاع کرد. حمید باید در پرسپولیس بهتر نتیجه می‌گرفت. منم این رو قبول دارم ولی دمش گرم که اینقدر مشتی و با معرفت و حرمت نون و نمک و رفاقت سرش می‌شه.»

پروین هم مثل خیلی‌ها از عصبانی شدن استیلی تعجب کرده است: «تا حالا این بچه رو اینطوری ندیده بودم. یه جوری قاطی کرده بود که هیچی نمی‌شنید. البته بازم ادبش رو نشون داد و دیدین که حتی آخرش هم از مردم، فردوسی‌پور و حاج‌رضایی به خاطر اینکه عصبانی شده بود عذرخواهی کرد.»


استیلی: وظیفه داشتم از پروین حمایت کنم

همانطور که استیلی هم در برنامه نود می‌گفت، اتفاق‌ها و حواشی برنامه نود گریبانگیر اردوی پرسپولیس شد و اکثر بازیکنان در مورد مسایلی که در این برنامه به وجود آمد، صحبت می‌کردند. اکثر بازیکن‌ها معتقد بودند که استیلی کار خوبی کرده و به درستی از اسطوره باشگاه پرسپولیس حمایت کرده. سرمربی سرخ‌ها از صحبت‌هایش در برنامه نود راضی بود و در گفت‌وگو با بازیکنان هم از آنها می‌خواست تا بدون توجه به مسایل این برنامه به فکر دیدار با مس سرچشمه باشند:«من کار خاصی نکردم. پروین اسطوره پرسپولیس و بزرگتر ماست. من وظیفه داشتم که از او حمایت کنم چون هرگز نمی‌توانم فراموش کنم که روزی شاگرد علی پروین بوده‌ام. من برخلاف آنچه که عادل می‌گفت قصد فرافکنی نداشتم و در تمام صحبت‌هایم از خودم دفاعی نکردم.


متاسفانه پرسپولیس تا امروز خیلی خوب نتیجه نگرفته و به همین دلیل بعضی‌ها به راحتی علیه من صحبت می‌کنند. من هم حرفی ندارم و فعلا گردنم از مو نازک‌تر است ولی بعد از بحث در مورد پرسپولیس بود که دیدم پای پروین به ماجرا باز شد و به همین دلیل از آن حمایت کردم. تنها حرف من این است که نباید به هر دلیلی با آبرو و اعتبار بزرگترها بازی کرد و تحت هر شرایطی باید اخلاق و احترام به دیگران را رعایت کنیم.»


استیلی باوجود اتفاق‌های برنامه نود، فردوسی‌پور را دوست دارد و قصد ندارد که او را از خودش ناراحت کند:«سرنوشت و تقدیر من دست کسی نیست. یک برگ بدون اذن خدا از درخت نمی‌افتد. وقتی یک صحبت‌هایی شنیدم خیلی ناراحت شدم و به همین دلیل بود که ناگهان عصبی شدم. اما با تمام این حرف‌ها من فردوسی‌پور را دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. عادل پسر خوبی است. کارش را بلد است و خیلی جاها به نفع فوتبال ما و احقاق حق مظلومان صحبت کرده. فردوسی‌پور آدم سالمی است و من دوست نداشتم که او را ناراحت کنم. هر چند که از بعضی صحبت‌های عادل به شدت ناراحت شدم ولی باز هم او را دوست دارم و هرگز نمی‌توانم چشمم را روی محبت‌ها و ابراز همدردی‌های او در هنگام فوت برادرم ببندم. به همین دلیل هم بود که وقتی آرام‌تر شدم، از عادل، حاج رضایی و مردم عذرخواهی کردم.»


هر چند که استیلی باوجود صحبت‌ها و کل‌کل کردن‌هایش با فردوسی‌پور در برنامه نود، به این برنامه و مجری پرحاشیه‌اش احترام می‌گذارد، ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر مسایل این برنامه هستند و حتی عصر دیروز نیز به دنبال این بودند تا بیانیه‌ای علیه فردوسی‌پور و برنامه‌اش تهیه و تنظیم کنند. اگر شوخی عجیب پروین (که به تهدید بیشتر شبیه بود) را هم به این موضوع اضافه کنید، بیش از پیش به این موضوع مطمئن می‌شوید که سلطان قصد دارد یقه عادل را بگیرد.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد