فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی : استقلال 5 - شیرین فراز 1

 

فوتبال روز:تیم فوتبال استقلال با نتیجه ۵ بر یک شیرین فراز تیم دسته اولی کرمانشاه را شکست داد و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

 

از ساعت 18 امروز تیم استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در شرایطی به مصاف شیرین فراز رفت که ویروس حذف تیم های لیگ برتری در این مرحله باعث شد مظلومی با ترکیب نسبتا اصلی خود به میدان برود .
آبی پوشان با ترکیب رحمتی، منتظری، شیرزاد، زندی، عمران زاده،جباری، شریفات،امیرآبادی (کاپیتان)،میداوودی، یوسفی، کرار به میدان رفتند.

در این دیدار میلاد میداودی در دقایق 33 و 53 ، محسن یوسفی در دقایق 62 و 68 و اسماعیل شریفات در دقیقه 76 پنج گل آبی‌های تهران را به ثمر رساندند و تک گل شیرین فراز را هم سجاد خسروی در دقیقه 88 وارد دروازه استقلال کرد. این در حالی بود که حنیف عمران زاده و مجتبی جباری هم دو گل به ثمر رساندند اما داور این دو گل را نپذیرفت.

پرویز مظلومی در این بازی به آندرانیک تیموریان، فرهاد مجیدی و خسرو حیدری بازی نداد و در 10 دقیقه پایانی هم مهدی رحمتی جایش را به هادی زرین ساعد داد تا دروازه بان دوم استقلال برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گیرد.

استقلال تهران با این پیروزی حریف مهر کرجی شد که توانست امروز راه آهن شهرری را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد و یکی دیگر از شگفتی‌های جام حذفی را رقم بزند.


 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد