فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حذف 3 قهرمان و 3 فینالیست سابق در مرحله یک شانزدهم

  

فوتبال روز:مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز به پایان رسید که 3 تیم قهرمان و 3 فینالیست سابق از گردونه مسابقات حذف شدند.

 

. سپاهان قهرمان 3 دوره این جام با شکست مقابل فولاد حذف شد، ملوان که سابقه 7 دوره حضور در فینال و 3 قهرمانی را نیز دارد، به ابومسلم باخت و سایپا قهرمان جام حذفی 72 نیز با شکست از تیم دسته دومی سیاه جامگان با جام حذفی خداحافظی کرد. تراکتورسازی فینالیست دو دوره جام حذفی نیز در یاسوج حذف شد. راه آهن که در سال 87 فینالیست جام حذفی شده بود، با علی دایی 3-1 به تیم دسته دومی مهر کرج باخت. گسترش فولاد دسته اولی نیز که سابقه یک بار حضور در فینال را دارد، 2-1 به ذوب آهن باخت و از گردونه مسابقات بیرون رفت.

ترکیب 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی به این ترتیب است: 11 تیم از لیگ برتر، 3 تیم از دسته اول و 2 تیم از دسته دوم. 

از بین تیم های صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی، تیم های پرسپولیس، استقلال، صبای قم، فجرسپاسی، ذوب آهن سابقه قهرمانی در این جام را دارند و ابومسلم مشهد، داماش گیلان نیز سابقه حضور در فینال جام حذفی را دارند. 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد