فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا/السد قطر هم فینالیست شد

  

فوتبال روز:تیم فوتبال السد قطر به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت تا یک تیم کره‌ای دیگر را این بار در فینال ملاقات کند.

 

دومین دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های السد قطر و سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه برگزار شد که در پایان سامسونگ موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد اما با توجه به شکست این تیم کره‌ای با نتیجه 2 بر صفر در دیدار رفت، السد در مجموع با حساب 2 بر یک  جواز حضور درفینال این پیکارها را کسب کرد.
تک گل بی‌ثمر نماینده کره را در این دیدار ایون اوه در دقیقه 7 به ثمر رساند.
 
پیش از این دیدار چونبوک موتورز کره‌جنوبی موفق شده بود در مجموع دو دیدار با نتیجه 5 بر 3 الاتحاد عربستان را مغلوب کند و راهی فینال این پیکارها شود.
بر این اساس فینال لیگ قهرمانان با جدال السد قطر و چونبوک موتورز کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.
 

با توجه به برد دو دیدار رفت و برگشت سپاهان مقابل السد و حذف به خاطر بی توجهی مسئولین فوتبال ایران  فقط می توان  به حال این فوتبال تاسف خورد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد