فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیروز کریمی: به نصرتی و شیث رحم کنید/ درباره همه حرف میزنم

 

فوتبال روز:فیروز کریمی از محمد نصرتی و شیث رضایی دفاع کرد و از رسانه‌ها خواست تا درباره حرکت غیر اخلاقی این دو بازیکن پرسپولیس دست به بزرگنمایی نزنند!

 

کریمی ساعتی پیش در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی نسبت به شادی غیر اخلاقی نصرتی و رضایی در بازی تیمشان برابر داماش واکنش نشان داد و قانون از قول آقافیروز نوشت:« متاسفانه این اتفاق رخ داده و قابل توجیه نیست. 


 اما این بازیکنان شاگردان من بوده‌اند. واقعا تعجب می‌کنم که دست به چنین کاری زده‌اند. گمان من این است که شوخی بیرون زمین را به داخل زمین آورده‌اند و مرتکب خطا شده‌اند اما از رسانه‌ها می‌خواهم به این بازیکنان رحم کنند. به اینها باید رحم کنیم و نباید همه بدبختی‌های فوتبال را با حذف اینها تلافی کنیم.»  

 کریمی ادامه داد:« از رسانه‌ها و کمیته انضباطی می‌خواهم که به این بازیکنان بیچاره رحم کنید. درست است که حرکت این دو بازیکن باید تقبیح شود اما بزرگنمایی نکنید. حالا همه مشکلات فوتبال ما حل شده و کاری که این دو نفر کرده‌اند حیثیت این فوتبال را لکه‌دار کرده است؟! به نظر من حاشیه‌های بزرگتری هم هست که رسانه‌ها به آن بپردازند.» 


 سرمربی شاهین بوشهر که خود چهره‌ای خبرساز محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد:«نباید با نصرتی و رضایی مثل قاتل‌ها برخورد شود. آنها اشتباه کرده‌اند و باید مجازات شوند اما به اندازه‌ای که خطا کرده‌اند باید مجازات شوند، نه کم و نه بیش!» 


 کریمی همچنین در واکنش به اظهار نظر فرکی که گفته است "فیروز فقط با حافظ شیرازی شوخی نکرده" گفت: من درباره هر چیزی که از من سئوال کنید حرف می‌زنم. چون اطلاعات خوبی دارم. درباره ایلات و عشایر، پلیس، حافظ و بابا طاهر عریان هم اگر دوست داشته باشید از صبح تا شب برایتان حرف می‌زنم. فرکی از دوستان خوب من است. خوشحالم که تیمش با کمترین بضاعت بهترین نتایج فوتبال را کسب کرده است و من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد