فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

میثاقیان: نصرتی و رضایی باید اعدام شوند!

 

فوتبال روز:حرکت زننده محمد نصرتی و شیث رضایی حالا باعث شده تا اکبر میثاقیان هم نسبت به شادی غیر اخلاقی این بازیکنان واکنش نشان دهد.

 

اکبر میثاقیان که یکی از مربیان رسانه‌ای فوتبال ایران محسوب می‌شود در واکنش به شادی غیر ورزشی نصرتی و رضایی می‌گوید: «واقعا متاسفم، موهایم را در فوتبال سفید کرده‌ام اما تا به حال ندیده‌ام که این‌طوری خوشحالی کنند!» 


 میثاقیان در ادامه حرف هایش با قانون ادامه می‌دهد: «این بازیکنان باید تنبیه شوند. ما عادت کرده‌ایم که در چنین مواقعی بگوییم لطفا بزرگنمایی نکنید. در صورتی که این کار خودش همین اندازه زشت است و من از اینکه فوتبال ما به اینجا رسیده واقعا متاسفم.» 


میثاقیان در ادامه به شوک‌های خودش اشاره می‌کند: «من چند تا شوک ساده به بازیکنانم وارد کردم آن همه حرف و حدیث درست شد. اگر طبق قانونی که با من رفتار کردند بخواهند این بازیکنان را مجازات کنند حتما باید اینها را اعدام کنند!» 


 میثاقیان سپس به فشارهای روحی روانی بازیکنان پرسپولیس اشاره می‌کند:«با همه این حرف‌ها باید بپذیریم که بازیکنان پرسپولیس خیلی تحت فشار بودند. آن قدر تحت فشار قرار گرفتند که مجبور شدند این طوری خوشحالی کنند! کار درستی نبود اما بهتر است این را هم فراموش کنیم و به آنها فرصت بدهیم که خودشان را اصلاح کنند.»  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد