فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سوتی جدید رویانیان:شیث و نصرتی در خط دفاع و حمله بازی می کنند

:  
فوتبال روز:مازیار ناظمی مجری رادیو و تلویزیون در وبلاگش نوشت: در برنامه «ورزش بدون ویرایش» که از شبکه رادیویی «گفت و گو» پخش می‌شود شنبه شب سردار رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس راجع به اتفاقاتی که بین شیث رضایی و محمد نصرتی، مدافعان تیمش افتاد صحبت می‌کرد که اشتباهی باورنکردنی مرتکب شد.

 

او در مورد لزوم جریمه مالی بازیکنانش که به ترتیب 300 و 250 میلیون تومان است گفت:«این بازیکنان با کاری که کردند به من ضرر مالی زدند. چون من باید جای آن ها بازیکن بیاورم.» تا این جای کار هنوز اتفاقی نیفتاده اما سوتی مدیرعامل پرسپولیس در این لحظه شنوندگان رادیو را شوکه کرد:«به هر حال این دو بازیکن برای ما مهم بودند. یکی از آن ها در خط دفاع و دیگری در خط میانی و حمله!!! 

 

معلوم نیست رویانیان کدام یک از دو مدافع خاطی تیمش را مهاجم فرض کرده است اما این دست اشتباهات از مدیرعامل پرسپولیس تازگی ندارد. او چندی پیش در برنامه نود به اشتباه امیر حاج رضایی، کارشناس سرشناس فوتبال ایران را محصص خطاب کرده بود که این ها میزان شناخت او از فوتبال را به خوبی نشان می دهند. 


رویانیان در بخش دیگری در مورد برنامه های صداو سیما در این مورد گفت : رادیو که تا توانست به ما تاخت و تلویزیون هم در همه بخش های خبری این موضوع را نقد کرد من دوبار به آقای ضرغامی زنگ زدم تا گله کنم ولی در جلسه بودن برای همین ناچار شدم گلایه های خودم را از برنامه های صداو سیما بدهم سایت باشگاه منتشر کند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد