فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محسن رفت وبرگشت بوشهری شد/خلیلی:خوشحالم که شاگرد آقا فیروز می شوم

http://s1.picofile.com/file/4995239808/%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C.jpg

فوتبال روز:محسن خلیلی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم نقش بسیاری داشت. او درحالی که قرار بود پیوس دیگری برای سرخ جامگان تهرانی باشد با مصدومیت مواجه شد ودیگر فرصت کافی برای عرض اندام نیافت.


این مهاجم گلزن مذاکراتی را با شاهین بوشهر داشته وآنگونه که خودش می گوید باید وی را بندری دانست. خلیلی می گوید«روزهای دور از فوتبال سخت است اما تمریناتم را در مجموعه انقلاب ادامه می ئهم تا از آمادگی دور نشوم.جدایی ام از پرسپولیس عادلانه نبود اما به نظر کادر فنی احترام گذاشتم و در ادامه ثابت می کنم هنوز هم همان مهاجم گلزن هستم»
 او از آینده می گوید. کدام آینده وکدام تیم؟«پیشنهاداتی داشتم اما نمی خواستم عجله کنم. با شاهین بوشهر به توافقات خوبی رسیده ام ودو جلسه هم با فیروز کریمی حرف هایم را زده ام.هر بازیکنی در ایران دوست دارد مدتی را شاگرد این مربی بزرگ وکاربلد باشد ومن هم خوشحالم که می توانم این افتخار را در کارنامه ام داشته باشم.» خلیلی از اوضاع شاهین حرف می زند« این تیم با توجه به تماشاگران پرشورش وکادرفنی کاربلدی که دارد می تواند جایگاه بسیار خوبی داشته باشد.من با توجه به تکمیل سهمیه نقل وانتقالات این تیم تا نیم فصل نمی توانم بازی کنم امامطمئنم در نیم فصل دوم می توانم مهره تاثیر گذاری باشم وبازگشت خوبی به لیگ برتر داشته باشم.»





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد