فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه دیدارهای برگشت پلی‌آف یورو ۲۰۱۲

http://s2.picofile.com/file/7155386555/erou2012.jpg

فوتبال روز:تکلیف چهار سهمیه باقیمانده مرحله نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ با انجام دیدارهای برگشت پلی‌آف فرداشب (سه‌شنبه) مشخص می‌شود.


در شرایطی که دیدارهای رفت این مسابقات روز جمعه در چهار شهر اروپایی انجام گرفت، بازی‌های فردا چهره چهار تیم صعودکننده دقیقه ۹۰ این مسابقات را مشخص می‌کند.

براین اساس در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب ، کرواسی به استقبال از ترکیه خواهد شتافت. کروات‌‌ها که در بازی رفت به برتری ۳ بر صفر مقابل شاگردان گاس هیدینک رسیدند، اکنون از حاشیه امنیت خوبی برای مصاف جدید برخوردار هستند. با این حال میزبان نیک می‌داند مربی سرد و گرم چشیده و نامی هلندی ترک‌ها، قادر به تهییج مردانش به منظور جبران بازی برگشت است.
 
در دیداری دیگر مونته نگرو در خانه با جمهوری چک روبه‌رو می شود. میزبان بازی در دیدار چهار روز قبل ۲ بر صفر بازنده شد و اکنون ۹۰ دقیقه برای جبران و کسب مجوز صعود فرصت دارد.

از طرفی در دوبلین ایرلند با استونی دیدار خواهد کرد. شاگردان جیووانی تراپاتونی، مربی ایتالیایی تیم میزبان در بازی رفت کاری بزرگ انجام دادند. زیرا با ۴ گل استونی را مقهور خویش کردند.
در لیسبون و در دیداری حساس میان پرتغال و بوسنی‌هرزگوین انجام می‌شود. مصافی که یاران کریستیانو رونالدو امیدوار به کسب نتیجه در آن به منظور راهیابی به جام جهانی هستند.

آن‌ها در بازی رفت به تساوی بدون گل در خانه حریف اروپای شرقی رسیدند و با کسب پیروزی مسافر مسابقاتی که تابستان آینده انجام می گیرد، خواهند شد.
 
تاکنون تیم‌های آلمان، روسیه، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئد، یونان، انگلیس، دانمارک و اسپانیا به همراه لهستان و اوکراین (میزبانان مشترک جام) حضور خود را در مرحله نهایی این پیکارها قطعی کرده‌اند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد