فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان: هیچ کس بهتر از من برای ریاست فدراسیون وجود ندارد

http://s1.picofile.com/file/4997839912/%DA%A9%D9%81%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg

فوتبال روز:علی کفاشیان رئیس فعلی فدراسیون فوتبال یک بار دیگر گفت که برای انتخابات بعدی فدراسیون اسم می نویسد. او همچنین تاکید کرد که فعلا گزینه ای بهتر از خودش برای ریاست فدراسیون وجود ندارد.


علی کفاشیان در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و تصریح کرد: من چهار سال رئیس فدراسیون بودم و می خواهم چهار سال دیگر هم بمانم. به همین خاطر حتما برای انتخابات بعدی کاندید می شوم و هر کسی می تواند فوتبال را خوب مدیریت کند در انتخابات نام نویسی کند. وی با تاکید بر اینکه فعلا هیچ فردی بهتر از خودش برای ریاست فدراسیون نیست، یادآور شد: البته مجمع فدراسیون فوتبال 75 عضو دارد و آنها هستند که در نهایت رئیس را انتخاب می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره ایراداتی که به نحوه انتخاب نایب رئیس داشت و درخواستش برای اصلاح اساسنامه خاطرنشان کرد: این درخواست من بوده است ولی حالا باید اعضای مجمع درستی آن را تشخیص دهند. به نظرم انتخابی بودن نایب رئیس یکی از ایرادهای اساسنامه است، اما من منتظرم پاسخ مجمع را بشنوم.

کفاشیان در بخشی از صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که چرا آرای دو بازیکن پرسپولیس اعلام نمی شود، گفت: با توجه به اینکه بازی های تیم ملی در جریان است، با درخواست ملی پوشان و برای حفظ آرامش تیم تصمیم گرفتیم این رای را بعد از اندونزی اعلام کنیم.
 وی در خصوص احتمال شکایت ارگان ها و نهادهای دیگر از شیث رضایی و محمد نصرتی تاکید کرد: هر کسی نظرات خودش را دارد، ولی مسئولیت هر اتفاقی که در مستطیل سبز رخ بدهد بر عهده فدراسیون فوتبال است. از اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم خواستم عجله نکند و با عصبانیت تصمیم نگیرد. کفاشیان با انتقاد از عملکرد کمیته انضباطی درباره رای دو بازیکن پرسپولیس افزود: یکی از گلایه هایی که از کمیته انضباطی دارم این است نباید بیش از حد اتفاق بازی پرسپولیس و داماش را بزرگ می کرد.

 مدتی است بحث جامعه فوتبال به دیدار چوکای تالش و شهرداری دزفول و کتک خوردن داور این مسابقه توسط بازیکنان و مربیان تیم چوکا داغ است.
 برخی رسانه ها احتمال نامزدی اسماعیل حسن زاده که اهل تالش است را برای نمایندگی مجلس مطرح کرده و مدعی شده اند او به همین خاطر است که در مقابل اتفاق این مسابقه از خود نرمش نشان می دهد. کفاشیان در این رابطه گفت: روز اولی که حسن زاده به کمیته انضباطی آمد از او سئوال کردم که چنین قصدی دارد یا نه. او هم اعلام کرد نمی خواهد نماینده مجلس شود و قصد دارد در کمیته انضباطی کار کند. رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته اگر هم حسن زاده نخواهد رای عوامل باشگاه چوکا را بدهد، کمیته انضباطی پنج عضو دیگر دارد که آنها تصمیم گیری می کنند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد