فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علیپور: ابومسلم قاتل بوده/ به این تیم مجور نمی دهیم

 

فوتبال روز:پس از اظهار نظر چند شب پیش یک مداح در مورد ضرورت تغییر نام ابومسلم بنابدلایل مذهبی و اینکه گفته می شود شخص ابومسلم بیش از 70 هزار ایرانی را به قتل رسانده است، حالا یکی از اعضای فدراسیون فوتبال نیز براین مسئله تأکید دارد.

 

حجت الاسلام علیپور، رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در این باره به سایت گل می گوید: از چندین سال پیش تعداد زیادی از شخصیت های روحانی و متدینین از مسئولان ورزش خواسته بودند که نام باشگاه ابومسلم را تغییر دهند و ما نیز با این موضوع کاملا موافقیم زیرا ابومسلم در تاریخ از جمله اعرابی بوده است که علیه ایرانیان فعالیت داشته و مردم باید بدانند که این فرد بیش از 70 هزار ایرانی را به قتل رسانده است.  


علیپور می افزاید: با این وجود در زمینه تغییرنام ابومسلم رایزنی های خوبی با شورای فرهنگی خراسان و کمیسیون ورزش این استان داشته ایم و هواداران فوتبال در استان خراسان لازم است که با این مسئله منطقی برخورد کنند و این موضوع را بپذیرند.  

وی در پاسخ به این سوال که "واکنش فدراسیون در صورت عدم پذیرش تغییرنام ابومسلم از سوی مسئولان ورزش خراسان چیست؟" می گوید: در این صورت قطعا اجازه نخواهیم داد این باشگاه با این اسم در مسابقات شرکت کند. فدراسیون فوتبال در حال حاضر پیگیر اساسنامه ای برای ثبت باشگاههای فوتبال کشور است که بدون شک تیمی به نام ابومسلم را در آن اساسنامه جای نخواهیم داد . 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد