فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروزی پیشکسوتان ایران با درخشش علی دایی/ جای همه شما خالی بود

   

فوتبال روز:تیم پیشکسوتان ایران در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 5 بر 2 بر تیم پیرمردهای لهستان غلبه کرد. تیمی که البته مشخص نیست چند ملی‌پوش قدیمی دارد یا ندارد اما حریف مناسبی برای پا به سن گذاشته‌های تماشایی ایران محسوب می‌شد.

 

پدر این بازی که با حضور ستاره‌های بزرگ و استثنایی‌ای مثل عابدزاده، باقری، پروین، دایی، پنجعلی و ... برگزار می‌شد. علی دایی بهترین بود و با زدن 4گل پیروزی تیمش را رقم زد. دایی گلزنی‌های خود را بعد از 2گل لهستانی‌ها آغاز کرد و یکبار در نیمه اول و سه بار در نیمه دوم به حریف گل زد. 

 

دایی در این مسابقه مانند دوران بازیگری خود عطش زیادی برای گلزنی داشت. در یکی از صحنه های بازی ادموند بزیک موقعیت بسیار مناسبی برای بازکردن دروازه حریف داشت که البته بزیک این موقعیت را در اختیار دایی گذاشت و او هم گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

گل آخر ایران هم توسط سیروس دین‌محمدی به ثمر رسید که شب گذشته در برنامه نود چهره او را دیده بودید. این بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شد و حال و هوای خاصی داشت.

در این مسابقه احمدرضا عابدزاده دروازه بان بزرگ سال های گذشته فوتبال کشورمان وظیفه سنگربانی تیم ایران را بر عهده داشت و مانند دوران اوج خود با لبخندی همیشگی درون دروازه ایستاد.عابدزاده پس از دریافت دو گل در نیمه نخست این مسابقه هم مثل همیشه می خندید.  

 

تیم پیشکسوتان ایران : احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، یحیی گل محمدی، مرتضی فنونی زاده، کریم باقری، علی پروین، حمید درخشان، مجید نامجو مطلق، محمد حسن انصاری فرد، حمید استیلی و علی دایی 

 

تعویضها:پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، سیروس دین محمدی، بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محمد مومنی /رضا حسن زاده و رضا رجبی دو پیشکسوت استقلال و تیم ملی در این بازی فرصتی برای حضور در مسابقه را پیدا نکردند. 

 

اتفاق ویژه:علی پروین کاپیتان تیم پیشکسوتان در نیمه نخست این مسابقه در بیشتر دقایق بازی در جای خود ایستاده بود و دوندگی نمی کرد. پس از تعویض او در بین دو نیمه، یکی از تماشاگران از بهروز رهبری فرد پرسید که چه کسی پروین را تعویض کرده است؟ رهبری فرد در پاسخ گفت: 'خود علی آقا گفت چون سایه جایی که من ایستاده بودم رفت من را تعویض کنید.'

 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد