فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴- قاره آسیا/شکست ژاپن و کره جنوبی

  

فوتبال روز:در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا امروز تیمهای ملی ژاپن و کره جنوبی مقابل حریفان خود شکست خوردند و تیم ملی استرالیا مقابل تایلند به برتری رسید.

  

کره شمالی یک - ژاپن صفر

تیم ملی ژاپن که با ۱۰ امتیاز از 4 مسابقه گذشته‌اش کسب و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده بود امروز برابر کره شمالی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این در حالی است که کره شمالی شانسی برای حضور در مرحله بعدی ندارد و با پیروزی امروز 6 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

ازبکستان دیگر تیم ۱۰ امتیازی گروه  که در رده دوم قرار دارد از ساعاتی دیگر به مصاف تاجیکستان می‌رود. تاجیکستان در این رقابت‌ها تاکنون بردی نداشته و حتی یک گل هم نزده است. ازبکستان در صورت تساوی یا پیروزی در بازی امروز صدرنشین گروه دوم خواهد شد.
 

لبنان ۲ - کره جنوبی یک 

  لبنان امروز در بیروت با نتیجه 2 بر یک کره جنوبی را شکست داد تا با این پیروزی ۱۰ امتیازی شود به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره در رده دوم جدول گروه قرار بگیرد.

دیگر دیدار این گروه بین کویت و امارات برگزار می‌شود. کویت ۵ امتیازی در رده سوم و امارات بدون امتیاز آخرین تیم جدول گروه دوم است.
 

 استرالیا یک - تایلند صفر 

تیم ملی استرالیا در ورزشگاه بانکوک تایلند را یک بر صفر شکست داد تا ۱۲ امتیازی شود و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند. تایلند با این شکست با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم باقی ‌ماند.

عمان نیز در این گروه ۴ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر در مکان چهارم قرار دارد. این تیم از ساعتی دیگر به مصاف عربستان ۵ امتیازی که در رده دوم است می‌رود.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد