فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رونالدو‌:‌ امیدوارم با اسپانیا، آلمان و فرانسه هم‌گروه نشویم


فوتبال روز:
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال آرزو می‌کند در گروه‌بندی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ کشورش با تیم‌های اسپانیا، آلمان و فرانسه هم‌گروه نشود.



با انجام مسابقات پلی‌آف یورو ۲۰۱۲ و روشن شدن تکلیف تمام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این پیکارها، گمانه‌زنی‌ رسانه‌ای در مورد گروه بندی این پیکارها آغاز شده است. براین اساس با توجه به این نکته که یوفا متولی برگزاری مسابقات جام ملت‌ها اقدام به قراردادن اوکراین و لهستان دو میزبان مشترک این مسابقات در سید اول در کنار اسپانیا و هلند کرده است، اکنون یک احتمال قوت گرفته است. با توجه به این که قدرت‌هایی همچون آلمان، پرتغال و فرانسه در سید‌‌های مختلفی جای گرفته‌اند، این احتمال مربوط به شکل‌گیری گروهی در جام ملت‌ها با حضور قدرت‌های برتر است.
 
این موضوع سبب شده تا ستارگان اروپایی نسبت به آن واکنش نشان دهند. به عنوان نمونه کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید و تیم پرتغال در مصاحبه‌ای که امروز با خبرگزاری کشورش داشت، عنوان کرد: کارشناسان می‌گویند این احتمال وجود دارد که اسپانیا، آلمان، فرانسه و پرتغال در یک گروه قرار بگیریم. اگر این اتفاق روی دهد، آن‌وقت باید گفت گروه مرگ جام ملت‌ها شکل گرفته است، چیزی که اصلا از وقوع‌ ان استقبال نمی‌کنم.

همچنین لوران بلان، سرمربی تیم فرانسه نیز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی کشورش بیان کرد: به عنوان یک عضو خانواده فوتبال جهان،‌ آرزو می‌کنم چنین گروه مرگی تشکیل نشود.

وی سپس با لحن طعنه‌آمیزی بیان‌ کرد: البته در آن‌صورت اسپانیا، آلمان و پرتغال باید از هم‌گروهی با ما بترسند.
             
سید‌بندی یورو ۲۰۱۲ به این شرح است:


*سید ۱:

اوکراین
لهستان
اسپانیا
هلند
 
*سید ۲:
آلمان
ایتالیا
انگلیس
روسیه
 
*سید ۳:
کرواسی
یونان
سوئد
پرتغال
 
*سید ۴ :
دانمارک
فرانسه
چک
ایرلند



اضافه می شود مراسم قرعه کشی مرحله نهایی این پیکارها در تاریخ ۲ دسامبر در شهر کیف، مرکز اوکراین انجام می‌شود.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد