فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته سیزدهم لیگ برتر/تداوم صدرنشینی استقلال با تساوی مقابل صبا

  

فوتبال روز:تیم فوتبال استقلال با تساوی برابر صبای قم صدرنشین باقی ماند.

 

صبا قم 1 - استقلال 1 

 

گل‌ها: عنایتی(3) برای صبا، آرش برهانی(18) برای استقلال

ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر 2500نفر

داور: محسن ترکی

اخطار: عمران‌زاده(استقلال)، بیات(صبا)

اخراج: میلاد نوری(76)(صبا) 

 

صبا:

حامد لک، سهراب بختیاری‌زاده، مرتضی کاشی، محسن بیات، وحید حمدی‌نژاد، مجید هوتن(55 عبدالکریم اسلامی)، اکبر صادقی، رضا عنایتی(82 پژمان شاپری)، مهدی بدرلو، میلاد نوری، حسین حجازی‌پور(75رسول بروش) 

سرمربی: عبدالله ویسی 

 

استقلال:

مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، خسروحیدری(57 میثم حسینی)، اسماعیل شریفات، مهدی امیرآبادی، فریدون زندی، آرش برهانی(80 میلاد میداودی)، فرهاد مجیدی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، محسن یوسفی(56 مجتبی جباری)

سرمربی: پرویز مظلومی 

 

شرح بازی:

پرویز مظلومی که پیش از مسابقه از خستگی ملی‌پوشانش شکایت کرده بود و نالان به قم رفت. در این مسابقه تیمش را با احتیاط نسبی به میدان فرستاده بود مظلومی سعی کرد حتی‌المکان از ملی‌پوشانش کمتر استفاده کند. به همین خاطر مجتبی جباری را فقط 34دقیقه بازی داد و به جای او محسن یوسفی را از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال قرار داد، همین‌طور خسرو حیدری هم در دقیقه 57 به دلیل مصدومیتی که از گذشته داشت از بازی خارج کرد. استقلال در غیاب تیموریان و کرار تیمی محافظه‌کار بود و می‌توان گفت که صبا هم در این بازی نسبت به بازی‌های گذشته‌اش با استقلال بیشتر روی دروازه آبی‌پوشان توپ ریخت و حمله کرد. بازی استقلال مقابل صبا در شرایطی برابر انجام شد و شاید منصفانه‌ترین نتیجه رقم خورد. هر چند یکی از بهترین چهره‌های میدان حامد لک بود اما صبا هم از نظر مالکیت توپ و تعداد حملات کارنامه قابل توجهی در این بازی داشت. نکته جالب توجه این بود که پیش از برگزاری این مسابقه و در تاریخچه این دو تیم عنایتی و آرش برهانی به عنوان بهترین گلزنان این مسابقه شناخته شده بودند و این دو در 18دقیقه ابتدایی بازی دو گل برای دو تیم به ثمر رساندند. 

 

شرح گل‌ها:

1ـ0(صبا): روی فرار تک به تک توپ به عنایتی رسید و او هم با یک شوت از راه دور توپ را تبدیل به گل کرد.

1ـ1(استقلال): سانتر روی دروازه صبا به برهانی رسید و او هم با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه صبا کرد.

اتفاق ویژه1:

همه آنهایی که این مسابقه را از تلویزیون یا ورزشگاه شهر قم تماشا کردند تقریبا از اخراج میلاد نوری متعجب شدند. به  نظر می‌رسید که خطای میلاد در دقیقه 76 مستحق کارت قرمز از سوی محسن ترکی نبود اما این اتفاق رخ داد و صبا 14دقیقه 10نفره مقابل استقلال بازی کرد. 

 

اتفاق ویژه2:

رضا عنایتی بهترین گلزن استقلال در مقابل صبا در تاریخچه بازی‌های این دو تیم بود اما جالب اینکه او در دقیقه3یک گل برای صبا زد و نشان داد که هنوز هم آمادگی ثبت رکوردهای عجیب را دارد. آرش برهانی هم در تیم فعلی استقلال بهترین گلزن این تیم با 7گل زده مقابل صبا در سال‌های گذشته بود. آرش هم با گلزنی در این بازی رکورد خود را تمدید کرد.

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد